Perşembe, Nisan 01, 2010

is there something that you wanted to say?

yağmur yağdığında,
o insanı düşünüyorum.
asla çok konuşmayan o insanı.
aşk acısı çeken o insanı.
gideni unutmamak için,ağlayan insanı...
birgün bir arabanın içinde bana sordu,
dünyada en kederli şey nedir?
aşktan daha kederli olan şeyin,
sevgi olduğunu duydum.
o zaman kafasını sallayan o insanı,
yalnız,dağınık bir odada,
bana gitar çalan,beni avutan,
o yufka yürekli insanı sevdim.
elveda bile demeyen o insanı.
şimdi mutlumu merak ediyorum,
belki bir an olsun beni düşünür mü?
hala özlediğim o insan,
şu an unutmam gereken o insan...

(**yukarda yazdığım cümleler izlediğim bir kore filminde geçen hisli bir şarkının sözleri,aslında keşke müziğiyle orjinal halini ekleme fırsatım olsa buraya,sözlerinden hiçbişey anlamasanızda kalbinize dokunacak bi şarkı,işte bu yüzden belki sevginin dili aynı,ne dediğini bilmeseniz bile,canı acıyan birilerinin sözleri olduğunu hissettiriyor.şimdilik elimden gelen sözlerini eklemek,ve hepsi bu,şimdilik.
**yandaki ise,şarkıya uyduğunu düşünerek, çok eskiden tanıdığım bir arkadaşın resminde ufak oynamalar yaparak eklediğim bir resim,dünya küçük belki birgün yolda karşılaşırsanız,resimdeki kişi ile,bu şarkıdan hatırlamanızı istemediğimden yüzünü bulanıklaştırdım,bunuda merak eden olu diye not düştüm :)
herneyse,işte şarkıdaki gibi bende merak ediyorum,şimdi mutlu mu geride kalanlar acaba...

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

evet güzel sözlermiş.
ama sen ice koreceye taktın yaw.
anam her bir şeyikopreceye çevirmiş:)
inş bir gün kore yi ziyaret edersin.
bu ilgidil merakını da tetikliyor ne güzel yeni kelimelere dillere aşina oluyorsun böylece:)
seni seviyorum şekercan...