Cumartesi, Nisan 03, 2010

ESAS AKIL

Bir akıl hastanesini ziyareti sırasında, adamın biri sorar: Bir insanın akıl hastanesine yatıp yatmayacağını nasıl belirliyorsunuz?
Doktor:
Bir küveti su ile dolduruyoruz. Sonra hastaya üç sey veriyoruz. Bir kaşık, bir fincan, ve bir kova. Sonra da kişiye küveti nasıl boşaltmayı tercih ettiğini soruyoruz. Siz ne yapardınız?
Adam:
OOO ! Anladım. Normal bir insan kovayı tercih eder. Çünkü kova kaşık ve fincandan büyük.
Hayır, der doktor. Normal bir insan küvetin tıpasını çeker.
Ders: Sadece bize sunulanlar dışında çözüm bulmaktır akıl.

2 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

:)))))))))))
sana bişey deyimmi zeynep ben bunu daha önce de dinlemiştim ama genekova aklıma geldi:)))))))))))))))))))
ay kendimden nefret ettim iyi mi:))))))))

tugbatugba dedi ki...

ahaha kova dedim kıss :))) cuman hayırlı olsun...