Salı, Mart 30, 2010

Dünyayı Düzeltmek...

Bir haftanın yorgunluğundan sonra baba Pazar sabahı kalkmış eline gazetesini almış ve akşama kadar oturup dinlenecek olmanın keyfini çıkartmaya başlamış. Ama baba bunları düşünürken oğlu yanına gelerek kendisini parka götürmek için geçen hafta söz verdiğini hatırlatmış. Canı hiç dışarıya çıkmak istemediği için bir bahane bulup evde oturayım , dinleneyim diye düşünmüş. Birden gazetenin promosyon olarak verdiği dünya haritası gözüne ilişmiş. Bu haritayı hemen parçalara ayırmış ve oğluna uzatmış;

"Bu haritayı birleştirebilirsen hemen gidelim parka" demiş.

Ardından da içinden derin bir oh çekmiş;

"dünyanın coğrafya profesörlerinden birini getirsen yine de toplayamaz. Bunu iyi akıl ettim" diyerek sevinmiş.

Aradan 10 dakika geçmeden çocuk koşarak babasının yanına gelmiş. “Baba haritayı düzelttim, parka gidebiliriz” demiş.
Adam önce inanmamış ve görmek istemiş. Görünce de şaşırarak nasıl yaptığını sormuş. Çocuk demiş ki;

“Bana verdiğin haritanın arkasında insan resmi vardı........


İNSANI DÜZELTİNCE DÜNYA KENDİLİĞİNDEN DÜZELDİ

2 yorum:

tugbatugba dedi ki...

AMMANIN NELER GÖRÜYORUIM BEN BU YORUM BÖLÜMÜNDE İŞİ İLERLETTİN UNNİM :)
SON YAZILARINA BAKIP İYİ BİR RUH HALİNDE OLMANA ÇOK SEVİNDİM. SAATLERİN İLERİ ALINMASINA BENDE ÇOK SEVİNDİM BAZEN EVE YÜRÜYÜŞ YAPIYORUM İYİ OLUYOR.
ÖPTÜM SENİİİ

nevbahar01 dedi ki...

ya bu da harika. önceden okumuştum ama insan unutan bir varlık işte. yeniden okumak iyi geldi. teşk. parlaştığının için...