Çarşamba, Haziran 10, 2009

bir gönül insanı hekimoğlu ismail.

Dün akşam ist.büyükşehir beld. bağlı kültür a.ş. nin hekimoğlu ismail için hazırladığı bir vefa gecesi vardı akşam saat:06:00-09:30 arası Fatih'te bulunan Ali Emiri Kültür Merkezi'nde.eşim sağolsun katılalım mı diye arayınca bende tamam dedim,ve beraberce bu sempozyuma katıldık.gecede biçok tanıdık isim vardı,gerek konuşmacı gerek dinleyici olarak.Yazar Hüseyin Öztürk, Zaman Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı, Yazar Ahmet Günbay Yıldız, Yazar Recep Şükrü Apuhan, Yazar Nevzat Tarhan, Yönetmen Yücel Çakmaklı, Yazar Vehbi Vakkasoğlu, Gazeteci Yazar Ahmet Şahin, Yazar Yavuz Bahadıroğlu, Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı Başkan Yardımcısı Cemal Uşak, Gazeteci Yazar Can Alpgüvenç, Yazar Mustafa Miyasoğlu, Gazeteci Yazar Mehmet Nuri Yardım, Ali Erkan Kavaklı, Harran Üniversitesi Eski Rektörü Servet Armağan, Harun Tokak, Mehmet Fırıncı,isimlerini not ettiğim katılımcılardan bazıları bunlardı.
'Hekimoğlu İsmail' ismi ile tanınan Yazar Ömer Okçu rahatsızlığı nedeniyle katılamadı.onu dersana yıllarında tanımıştım sanırım ilk olarak yine bir sempozyumda,sözleri,azmi ve duruşu çok etkilemişti beni,gerçi siz "minyeli abdullah" diyince daha iyi hatırlarsınız onu belki,Allah razı olsun kendisinden ve şifa versin inş.diyorum,çünkü rahatsızlandığı geçen sabahtan beri hastanede tedavi görüyo hala.ölmeden birinin kadrini bilmek adına bu gecenin düzenlenmiş olması benim için dahada anlamlı kıldı geceyi aslında. gece bitiminde çıkışta bir hatıra defteri koymuşlar masaya,isteyen duygularını birkaç satırla yazıyordu,biz epey geç kaldığımız için pervini almaya,çok bewkleyemedim,ama düşüncelerimi bende yazmak isterdim doğrusu.çıkışta yine güsel ikramları vardı belediyenin katılımcılara(aparetif atıştırmalık kanepeler ve meyve suyu).hediye paketi yapılmış bir tepsi baklavayı bi köşede yiyodu gerçi bikaç kişi,tatlı krizinde olarak buda kaçmadı gözümden:P

neyse işte böyle dostlar,bu gecenin farklı havasını içime çekmenin huzuruyla iyi geldi diyebilirim değişiklik bana.

Hiç yorum yok: