Perşembe, Haziran 11, 2009

yorucu ama süper akşam ve ilk tuvalet deneyimi pervinin.

çarşamba akşamları eşim alıyor genelde beni işten,ama dün yüzme öğrenmek için başladığı havuzun saatine denk geldiğinden benim çıkış saatim,alamadı beni.bende iş çıkışı uzun zamandır uğrayamadığım b.paşa merkeze çevirdim rotamı:)biras hava değişimi birasda yalnız yürümeyi severim arada böyle işte.lcw.de ciddi indirim vardı ve hiç aklımda yokken kendime ve kızıma bikaç parça kıyafet aldım.(dolaptaki kıyafetlerimin çoğu ya çok bol geliyorlar yada daha içlerine girecek kadr zayıflayamadım biçoğunun küçük geliyorlar)velhasıl iyi oldu benim için,alışveriş merkezlerine bakınarak,aklımda dolanan bissürü şeyle gezinmek iyi geldi evet:)
çıkışta kardeşimin ısmarladığı kefiri almak için geri kiler markete,ordanda annemlerin evine kadar yürüdüm.sıcaktan şikayet etmeyen ben annemlere vardığımda artık sıcaktan su ter olmuştum diyebilirim,epey yürüdüm yani anlıycağınız 2,5 saat kadar:)havuz çıkışı bizi annemlerden aldı eşim,tabi getirdiği dondurmadan biraccık yediğimide itiraf etsem iyi olacak yeri gelmişken:(
aaa asıl önemli şeyi atlıyordum az kaldı, "kızım annemlerde lazımlığa yapmış çişini dün hep" artık yavaş yavaş bezden kurtulacaz gibi gözüküyor,ben abla kıs oldum anne artık tuvalete yapıyom diyo,bide çişini yaptı akşam bakıyo şimdi bide diyoki ayyy inanmıyorum,diyip seviniyo sıpam:)bi resmini çektim lazımlıkta ilk diye,ekliycem inş.bu yazıya eve gidince..

1 yorum:

tugbatugba dedi ki...

hadi hayrlı ugurlu olsun :)))
bu arada cuman hayırlı olsun canım..