Çarşamba, Ağustos 06, 2008

ailenizin tostiti "ben"

şimdi bu başlıktaki kelimede nerden çıktı diyebilirsiniz,hemen söyliyim,bu cumartesi iş çıkışı annemlere gittim direk,biliyorsunuz evlerindeki tadilat nedeniyle orta kattaki daireye taşımıştık annemler, nihayet tadilat bitti ve bu cumartesi geri taşıdık onları yukarı kata,tabi bu sefer biçok şeyi babamla ben taşıdım ve pınar beyaz reklamlarındaki tostit gibiydi taşıma sonrası yatağa uzandığımdaki halim,neyse son bir ha gayret edasıyla evimize gittik ve pazar sabahı heryanımda bi sızıyla açtım gözümü,eşiminde ani bi bel ağrısı başladı bir haftadır,bu nedenle taşınmaya felan hiç yardım edemedi o bel ağrısıyla paso yattı diyebilirim bu hafta,şükürki şimdilerde daha iyi,neyse işte öyle ikimizde ağrılardan yattığımız yerden konuşuyoruz birbirimizle ve diyoruzki,bugün pazar biyere gezmeye felanmı gitsek diyoruz ve ardından sağdan sola hareket ederken ağrıyan yerlerimizin yaptığı baskıyla boşver başka zaman kısmetse diyoruz:)öyle böyle akşam ettik saati,tabi pervini düşünerek biras ayaklandık akşam üzeri,canım kızım tüm hafta boyunca bizsiz biyerede götüremiyoruz zaten,havalar güselken pazarları bari çıkaralım onu bi parka diyerek parka gittik,güseldi,pervin bi o yana bi bu yana koştururkene bizde olabildiğimizin en atik haliyle çabuk olaraktan,ona yetişmeyer çalıştık işte,bi pazarda böyle geçti,salı akşamıda carrefour a gittik eltim ve kaynımlarla beraber ordada iyi koşundu mağazalara bi o yana bi bu yana,,ay anlatırken bile yine yaşadım o anları ve yoruldum sanki hee:)neyse işte bu günlerde böyle geçti gitti bitti,şükür iyiyiz hepimiz.

3 yorum:

nurcan dedi ki...

slm canımm gezmek gerçekten insanı yorgnsa bile dinlendiriyor... hele bizim tomurcuklara çok iyi geliyor açılıveriyorlar. bak benbu resim işine nasıl çözüm buldum kendime bir kart okuyucu ve flaş bellek aldım
işten eve cep telefonumdan ev bilgi iş bilg atabiliyorum. yani her zaman yanımda taşıyorum hafıza kartını takıyorum ona bittii.. slmlar canım sadece bir tavsiye öptüm sizi

nevbahar01 dedi ki...

sevgili tostis geçmişler ola:)))

KelebekGibi dedi ki...

Cok gecmis olsun canim, ev tasinma islerinde böyle agrilar oluyor yaa, onu kaldir bunu kaldir, cabucak gecer insallah. Sevgiler.