Salı, Ağustos 05, 2008

adapazarı kaçamağı,

yazamadığım bi diğer geziyide annemler ve eşimle gittiğimiz adapazarı karasu yolu üzerinde ikamet eden teyzeme yaptık,aslında her konusu açıldığında bi gitsek dediğimiz bi yerdi,26 temmuz ben işten çıktım ve eşim beni aldı ve annemlere pervini almaya gittik ikindi gibide adapazarına..orasını size nasıl anlatsam bilmiyorum,çok sakin huzurlu bambaşka biyer arka bahçeden baktığımızda fındık ağaçlarının oluşturduğu güsel bi bahçe var,pamuk adında küçük bi köpekleri bikaç tane tavukları bahçede kurulu kocaman bi masa,meyva ağaçları,çiçekler ve bu bahçe içinde kocaman 3 katlı bir ev,sadece teyzem ve eniştem yaşıyorlar,yazları hiç yalnız kalmıyorlar ama biçok akraba ziyareti oluyo böyle bizim gibi:)eşimin kelimesiyle tarif etmek istiyorum bu pazar gününü,tek kelimeyle tadı damağımda kaldı dedi,gerçektende öyle bencede,,dönüşümüzü pazartesi sabahı namaz sonrası yaptık,ist pazrtesi sabah trafiğinede yakalanaraktan hiç eve bile uğramadan direk beni işe yetiştirdiler,tatlı bi yorgunlukla hatırası kaldı bu ziyaretinde işte,,


1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

çok merak ettim şeker orayı, gidesim geldi canım çekti:)
" gözünü toprak doyursun " dediğini duyar gibiyim:)
bu arada böyle kaçamakların devamını diliyor ve senin adına çok seviniyorum. sevgiyle kal...