Çarşamba, Mayıs 14, 2008

dün akşamdan.



dün misafirler vardı evde,eşimin arkadaşları ama yalnızdılar eşleri yoktu patates salatası,peynirli su böreği ve sütlü irmik tatlısıydı menü,biliyormusun ünzile nekadar samimiyetle elinden gelenin fazlasını yapsanda karşındakinin algıladığı kadar takdire layıksın çoğu zaman,yani birine içinden gelip en sevdiği yemeği hazırlıyosun akşama kadar uğraşıpta mesela,ve istediğin sadece bi gülümseme teşekkür,karşılığında verilen cevapsa"yapacaksın tabi görevin"gibi bi cümle,ne hissedersin böyle bi söze muhatap olsan ,yok bende olmadım şükür böylesi bi cümleyle muhatap,ama akşam bi hareketime kızdı eşim ve tüm yaptıklarımın üstüne bi çizik atıp sıfırladı herşeyi,çok kırıldım yine ona çok,hakkınıda yemiyim çok yardımcı olmaya çalışıyo bana ev işlerinde sağolsun,mesela çamaşır serer,toplar,bazen surat yapsada yetiştirip yapamadığım işler için,her iş gelir elinden vede yapmak isteyince yapar,ama dediğim gibi çoğu zaman dile getirmesede benim dediğim olsuncu vede inatçı hemde çook....kırgınlığımız uzun sürmedi şükür ki bu sefer, en çok sesimizi yükseltmeden sessizce dolaşmamızı seviyorum böyle küs zamanlarda:)

Hiç yorum yok: