Perşembe, Mayıs 15, 2008

vakıf gureba hastanesinde üç saat...


dün akşam pervini alıp eve gittik ve dünden devam ede gelen ateşi sanki biras daha artmıştı ve çok halsizdi minik kuzum,burun tıkanıklığı ve öksürükde vardı üstelik,bizde rahatsızlığı dahada ilerlemesin diye bi doktora götürmeye karar verdik,saat 9:30 civarında vakıf gureba hastanesine gittik,çok çok kalabalık değildi şükür,ve bi yarım saat sonra bize sıra geldi,doktor hanım tevafuk eseri geçen ay gittiğimizde muayene eden peruklu bayan doktordu,kulakları ve boğazı iltihaplı dedi,tabi bize sıra gelene dek pervinin ateşi 39,5 derece olmuş,çok halsiz öylece uyuyordu kucağımızda ateşler içinde tabi,doktor hemen bir fitil yerleştir ve bezi kalsın üstünde sadece,bütün kıyafetlerini soy dedi,üzerini çıkardım ve fitili yine rabbimin yardımıyla yerleştirebildim şükür,sonra bi yarım saat sonra dereceyle yine ölçtük 38,5 a düşmüştü,ama yinede doktor ateşi iyice düşmeden eve gitmeyin bekleyin hastanede dedi ve bizde çocuk müşahade odasına gittik orda bi yatağa yatırdık canım kızımı ve gazlı bez alıp ordan ıslatıp koltuk altları ve başına koyduk,ateşinin düşmesine yardımcı olmak için,yan yataklarda da birçok çocuk yatmaktaydı,serum takılı olanlar,havaya bağlı olan...allah hepsine şifa versin inş. benim kızımada,çok ağladı ama hastaneyi ayağa kaldırdı sanki,ama şükür 37,5 dereceye kadar düştü ateşi ve birde uykusu geldiğine çok huysuzlandı,ordan üstine hemen hafif bişeyler giydirip ilaçlarınıda nöbetçi eczaneden alıp eve geldik şükür,ateşi daha azdı ve uyuya kalmıştı arabada kucağımda,bizde yorulmuştuk ve 01:00 gibi bizde uyuduk,sonra saat 04:30 gibi yeniden 38,5 a çıkmıştı ateşi ve hemen yine soyduk fitil verdim ve ıslak bez koydum,sabahta 8:00 gibi ilaçlarını verdim,şimdi daha iyi inş. rabbimin izniyle iyileşir kelebeğim,annemi aradım öğleye doğru ve uyuyormuş,işte böyle ünzile dün gece bunları yaşadık,rabbim sağlıktan ayırmasın cümlemizi vede evlatlarımızı inş...

Hiç yorum yok: