Perşembe, Mayıs 27, 2010

üç adet film tavsiyesi.

*** Do you like Spring Bear?
Kütüphanede gördüğü kadına aşık olan sürekli onu izleyen ve sevdiği için kitaplara bıraktığı küçük notlarla aşkını anlatmaya çalışan meçhul bir aşık ve bilmeden bu olaya dahil olan kişiler yanlış anlaşılmalar karmaşık olaylar hakında,sakinlik ve dinlendiricilik arıyorsanız fena diyil ben beğendim açıkçası,izlenilebilir hoş bir filmdi,Ayrıca filmin sonundaki öpüşme sahnesini yemişler,bunuda merak ettim doğrusu,yiyenleri bulsam bi ara sorarmıydımki acep:P (bakınız sağdaki resim :)
herneyse üstünde fazla durmayalım dimi..
güney kore,2003 yapımı tatlı bir film(tatlı filmde nasıl oluyosa)
ha birde çoğunlukla kore filmleri tanıtımı görüyoruz diyebilirsiniz,korekolikten tavsiyelerde elbet kore filmleri olur ama dimi, ee naparsınız idare edin benide işte canlarım :P

***200 Pounds Beauty(şişman sevgilim)
2006,G.kore yapımı komedi romantik bir film,konusunu ayrıntılı yazmak iyi değil kendimden biliyorum izlerken heyecanı kaçıyo,o yüzden şööle diyim resimdeki şişman olan diğer taraftaki çıtır hatuna dönüşüyo filmin sonunda :P

***Back-up plan.


buda unnim'in(tuğba tuğba:) tavsiyesi,doğum olayı kısımlarını geçersek ikiz olayı güzel bir hayal bence :)
zaten jennifer lopezin gerçektede ikizleri var diye biliyorum ben,bak şimdi aklıma ergenlik yıllarımın yıldızı ricky martin geldi ikiz diyince(onunda ikiz oğulları var iyimi,)ooy oyy hayırlısıyla sağlıklı benimde ikiz oğullarım olsa(kendimide sıkıştırmayı becerdim gibi sanki film tavsiyesinin arasına bile :P

Hiç yorum yok: