Salı, Nisan 27, 2010

buruk mutluluk

sonu mutlu biten filmlerdeki,
esas oğlanın yanında duran kızım ben.
hani film mutlu bitmişte olsa,
durup düşününce,
gözlerindeki yaşlarla hatırladığımız
o hüzünlü bakışların sahibi..
ateşte unutulup kömüre dönmüş
bir yığın et gibi kalbim şimdi,
baktıkça size bulaştırdığım gözyaşlarımda saklı
bir aşk yanığı kokusu bu besbelli..
anlamadığımsa,
mutlu bitiyorsa eğer filmlerdeki aşlar,
neden beni böylesine nefessiz bırakan hıçkırıklarda boğuluşum,
esas oğlan...
bırakma ellerimi,
götür benide filmin sonundaki mutluluğa dek yanında,
ve sev beni,
sevmeyi beceremeyen beni,
soluksuzca sev,
ve hesapsızca,
yada boşver.
sevme en iyisi,
sevmek çok can yakıcı bişey...
(written by: zeynep melike..)

3 yorum:

tugbatugba dedi ki...

unnim benim bahar yorgunlugundandır yaa geçen hafta bende öyleydim hiçç birşey yapasım yok.. dikkat et kendine... hayatı yaşamaya bak... hoş bizim gibi insanlar için biraz zor ammaaa ne edelim..
bende de bir kaç dizi birden takip ettiğim için yavaştan gidiyorum. pastayı dah bitiremedim, personel tasteye başladım, hello misis izliyorum, birde çok zevk aldıım için boys over floversı tekrar izlemeye başladım nasıl:P izleyeceğim zaman hangisini cnaım istiyorsa onu açıyorum :))))

nevbahar01 dedi ki...

yazının sonundaki cümle ne kadar da doğru.
"sevmek çok can yakıcı bi şey..."

tugbatugba dedi ki...

UNNIM HADİ HUU NERELERDESİN..ÜZÜM ŞARKISI ÇALA ÇALA TELEF OLDU SEN HALAAA YOKSUNNN