Cumartesi, Ocak 23, 2010

biraz karla karışık, benden haberler :)

10 ocak itibariyle başladığım diyet maceramın ikinci sezonunda işler iyi gidiyo gibi,
şükür:)
geçen haftaki diyetisyen randevumda doktorumun verdiği diyet listesini bu hafta güsel bir şekilde uygulayabildim,öğle yemekleri için her sabah işe,brokoli veya karnıbahar haşlaması götürdüm evden mesela,
geçen hafta doktoruma bu listeyi güzelcene uygularsam iki hafta da kaç kilo vermem gerekiyo dedim.
oda bana iki haftada 2 kilo verirsin dedi.
bende;tamam o zaman eğer iki kilodan az verirsem birdaha ki randevumuza gelmiycem dedim(davos zirvesindeki one minute resti gibi oldu biras bu çıkışım ama neyse:P,
(elbette diyetisyenimi bırakacak değilim,ama kendime kararlılığımı ispatlamak diyelim bu sözlerimi,bütün problemim bildiğiniz üzere kendimle olduğu için,ispatlarıda kendime yapıyorum böylece sanırım:)
sabahları kıvırcıkla midemi şişirip başka bişey yemeğe yer bırakmamak,öğlenleri yağsız tuzsuz karnıbahar veya brokoliyi sıcacık diğer yemek,pilav ve makarnaya tercih etmek,yada akşamları 3 köfta ızgarayla bir bardak ayranla,açlıktan titreyen kendime hakim olmak çok kolay gibi durmuyor dışardan bakınca sanırım,evet haklısınız kolay değil,ama kolay olacağınıda vaad etmemiştim ki zaten kendime,değil mi:)
biliyormusunuz,ben şımartılmayı ve hayal kurmayı çok seviyorum ya hani,bu hallerimi diyet noktasında uygulamaya başladım son zamanlarda,nasıl mı?
mesela zayıfladığımda alacağım kırmızı paltoyu hayal ettim geçen akşamki annemin o harika sütlacına iki kere hayır derken,çiğköfteler,yaş pastalar,çikolatalar hepsine hayır diyebilişimin ardındaki güç,çok iradeli biri oluşumdan değil inanın,hayallerimin benim yanımda ki o kararlı duruşunundandır..
dışarda fırtınayla karışık kar yağıyor istanbul'a bugün,
üşüyen yanlarımın üzerine bir battaniye sıcaklığıyla sessizce yanaştım da,
ve üşüme artık ne olur dedim eğilip kulağına,
gülümsedi,
ve "olur"dedi,senin için eriteceğim buz tutan yanlarımı...
diyorum ki bikez daha kendiniz için bi iyilik yapın ve bu gece sıkı bir hayal ısmarlayın kendinize,içinde güzel şeylerin olduğu..
sevgiyle kalın,hoş bakın zatınıza..
(zeynep melike)

3 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

yazını okuyunca ne farkettim biliyor musun zeynep?
ben peh hayal kurmuyorum:(
aşırı mantıkla işleyen beynim hayal kurmanın verdiği huzuru yakalayamaz olmuş:(
üzüldüm buna neden hayallerimden vazgeçtiğimi sorguladım, cevap bulamadım...

KelebekGibi dedi ki...

Cnm ne kadar güzel yazmissin gene, diyet kismi biraz zor ama senin kararliligini ve cabani yazindan da anlamamak mümkün degil ;) Bu konuda kendine inanman cok iyi, devamida gelir böylelikle ;)
Hayal kuracagim bende :) Hayal kurmayi büyüdükce unutuyoruz, bende kizimla birlikte hayal kurma oynarken farkettim bunu, meger epey olmus diye, kizimin sayesinde artik hayal kurmaya basladim :) Sirayla hayal kurup birbirimize anlatiyoruz bu bir oyun :)
Mesela onun kirmizi arabasi olacak bende yaninda lunaparka gidecekmisiz :)
Insan cocugundan da hayal duyunca cok hosuna gidiyor :)
Nice nice hayal kurmalara ve bu güzel hayallerin gerceklesmesine :)
Sevgiler

{{{(((^-^ çiLekLisüt ^-^)))}}} dedi ki...

nevbahar gibi ben de hayal kurmaktan acizim uzunca bir süredir, tek derdim para para para oldu :)) Malum evlilik.. Gerçi bu da bir hayal öyle değil mi ebet ebet :)) YAA BİRDE BEN NİYE Bİ SÜTLAÇLA Bİ ÇİKOLATAYLA KİLO ALAMIYORUM YAAAA!!!!