Çarşamba, Ocak 13, 2010

bir söz verdim bugün,sırf mutlu olasın diye.

sevgili ben;
bigün sana,düşününce çok mutlu olacağın bir hayal ısmarlayacağım,
bahar mevsimi açan kiraz çiçekleri düşecek başının üzerine,
ve rüzgar gülümseyişinde kendini bulacak,
yaz bi kenara ki,vakti gelince hatırlaması kolay olsun,
radyoda yıllar öncesinden bir şarkı gelsin benden sana,
ve o gün tüm şarkılar benden sana gelsin,
ağzımızın tadı da yerinde olsun,
dilimizin altına bir parça çikolata koyalım mesela,
bilirsin güsel zamanlarda severim ben,bir ısırık çikolata tadında kaybetmeyi kendimi,
ve günün sonunda koca bir kahkaha sonrası yüzümüze yapışmış gülümseyişlerimizin şahidi resimlerimiz olsun seninle,
bidaha yaşamak kısmet olmazsada böylesine bir günü,
her bakışta bizi o güne döndüren bir resim.
ama resimde bi parça deniz de olsun,olmaz mı,
her bakışımızda buram buram bi okyanuz tazeliği gelsin bulsun bizi mesela,
sırası gelmişken ben deniz kokusunuda çok severim,aklında bulunsun istersen,
ben unutsamda sen unutma emi,
sözüm söz,
bigün sana, bir hayal ısmarlayacağım,
ve çok mutlu olacaksın...
(yazan:zeynep melike)

1 yorum:

tugbatugba dedi ki...

unnim aynı şeyden bende muzdaribim aslında buna muzdariplik denmez demi :PPPP senın tavsiyenle sasy girl bitti don gong koşiii miydi süpper kelime yaaaa çok da güzeldi şimdi çok komik olan my girl e başladım izlemediysen mutlaka sende başla... ve bana izleyebilceğim diziler tavsiye et...
unnim bende senın yaptıgın gibi dizilerin flash backlarını veyaha altyazılı bölümlerini izliyorum bu aralar heleki it stardet wıt a kıss diye bir tayvan dizisi var ona takıldım türkçe alt yazısı hafta bir veya 15te bir gelince çatlıyorum meraktan fakat tavsiye ederim süpper komik bir dizi...
yaa evettt görüşelimmmmm facsde bazen bakıyorum yoksun nerelerdesin burayada sık ugramıyorsun özletme kendiniii aynı şeyler senın içinde geçerli oppammmmm :)))