Cuma, Ocak 01, 2010

güle güle sana öyleyse,mademki gitmeyi seçtin.

gitme dedi adam,
razıyım ömür boyu benim olmayışına,
yeterki bırakma dedi beni yokluğunla,
aşk adına bişey bekliyorsam varlığından,
kes dedi istediğin yerini kalbimin,
çünkü dedi adam,
aşk,beni sevmeyeceğin ihtimaliyle bir ömür hayal kurmaktır benim için her zaman,
ve olmayan ihtimaller dahilinde ve hiçbir zamanda gerçekleşmeyecek senli hayaller benim nasibime düşen,
işte dedi adam,
hayallerimin kadınısın her gece rüyalarımda,
senin için çocuklaşan bir yüreği dolduruyor hayalin,
her gece benim olamayışın kadar koymuyor değil sensiz sabahlara uyanmak,
gitme dedi adam sessiz çığlıklarıyla bir hayalde daha,
ve gün ışırken,
kadın öylece gitti,
adamdan son bir bakışını esirgeyerek...(yazan:zeynep melike)
*(yeni seneye ilk not):hayırlı,güzel,umut dolu bir yıl olur inş.2010 hepimiz için..

2 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Cnm yine döktürmüssün..
2010 ins. cok sevgidolu nese dolu süper bir yil olur hepimiz icin.
Sevgiler

nevbahar01 dedi ki...

yok şekerim sen mesleğini değiştir ve lütfen yazar ol:) cidden harika yazıyorsun. yüreğine sağlık...