Cuma, Aralık 04, 2009

annyeong-haseyo.

bir bayram tebriği bile koymadan bloğuma,bayramı,tatili bitiren kendime önce bir cık cık cık teessüf ederimi söylemeden diğer yazacaklarıma geçmek istemiyorum,
neler yaptım yazmayalı efendim,şöyle bir hafızamızı yoklarsak,bildiğiniz gibi cümlesini kurup olayı genelleyebilirim aslında,ama gittiğim gördüğüm,yediğim içtiğim,izlediğim filmlere felan haksızlık olur kanaatindeyim şahsen,bundan haseple şöyle kısaca aklıma gelenlere bir çentik atayım istiyorum;
*biz çarşamba akşamından çıktık bayram tatiline,ve iş çıkışı arkadaşlarla fatihi fetettik,iki lafın belini kırdıkki,hepimize iyi geldi bu buluşma,ben gezerken evde pervine bakan ve gece bitiminde bizleri otobüslerle uğraştırmayıp fatihten alan,ve evlerimize kadar bırakan,kalbimin kahramanı biricik eşim,teşekkür ederim herşey için :)
*arefe temizlik ve alışverişle geçiverdi,bişeycik anlamadım yorgunluktan,
*bayram sabahı bizi kayınvalidem kahvaltıya çağırdı yine,ordaydık,güseldi(resim bilahare ekleyeceğim bunlarla ilgili)
*sülale kalabalık olunca,üstelikte herkes istanbulda olunca,üç gün boyunca bayram ziyaretleriyle geçti günümüz,
*bayramda yediğim börek ve baklavaların hesabını başta kendime sonrada diyetisyenime nasıl vericem bilmiyorum :(
*dördüncü gün evdeydik,bir adet kore dizisi daha bitirdim(sassy girl)
*bu koreceyi ve rusçayı ah bi konuşabilsem,ufaktan kendimce çalışıyorum ama,bi koreli bulmak gerek,mesela şu sassy girl dizisinde başroldeki arkadaş,beni gençlik yıllarıma götürdü resmen,keşke tanışıyor olsaydık dedim içimden,çok enerjik biri geldi,sanırım bu aralar etrafımda enerjisi tükenmemiş birilerine ihtiyaç duyuyorum,
*işyerindeki ütücü abinin gelininede şifalar diliyorum,domuz gribi,zatürre,bide o koma halinde ki doğumu derken,şimdide kalpten anjiyo olacak demişler,şafi olandan istiyorum bikez daha tüm şifa arayanlar için.
*yavaş yavaş yılbaşı geliyor,bu beni korkutuyor çünkü yeni bir hamilelik düşünmek zorundayım,neyse hayırlısı,
*sanırım benim içimde büyümeyen bi çocuk var,ve ben bunu belli etmemek için çok gayret ediyorum,ve bu beni çok yıpratıyor,şimdi bi ormanda sevdiklerimle piknik yapıyor,ve bağıra bağıra şarkı söylemeyi diliyor olurdum heralde bir dilek tutsaydım :)

3 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

canımcığım neden saklamaya çalışıyorsun ki çocuk ruhunu. bence en büyük nimet bir çocuk ruhuna sahip olmak,kıymetini bil derim. yazdıkların çok hoştu, hastalık dışında acil şifalar diliyorum ben de o bayana ve tüm hastalara...

tugbatugba dedi ki...

oppam hayırdır çocuk planlarında 2010 mu var?

tugbatugba dedi ki...

kıs bu diziye bende bir bakimmm
çarşamba akşam bende fatihteydim keşek buluşsaydıkl
bir ara görüşelim seninle görüşmeyi çok isterim umma yaaaa