Cuma, Aralık 04, 2009

gecikmiş bir mim var bende :)

sevgili nevbaharım,gülüm balım,canım arkadaşım,bukadarda olmaz biliyorum ama sen affediver beni mimini bu kadar geç cevapladığım için,aslında taslak halinde yazmışım,unutmuşum yayınlamayı,şimdi senin sayfanda mimlediklerim cyayınlamıyo diye okuyunca jeton düştü maalesef,umarım sıkılmadan okur herkes bu koku mimini,sevgiler herkese :D
1) Limon Kolonyası; kolonya çeşitlerinden tek ve en sevdiğim diyelim:)
2) Naftalin;çocukken bu kokuyada bayılırdım,hala burnuma kokusu geldiğinde dönerim o eski günlerime:)
3) Umumi Tuvalet Kokusu; işyerinde hala çekmek zorunda olduğum tarif edemediğim tuhaf bi koku,sanki gelen herkesin kokusu karışmış birbirine ve orda birikmiş gibi:)
4) Sizde yer etmiş bir koku yazın; ıhlamur ağacı kokusu,ne zaman bu kokuyu alsam tarifsiz mutlu olurum:)
5) Deri kokusu; tanımsız bende bu koku,hoşlanmakla hoşlanmamak arası biyerde:)
6) Yasemin kokusu; bu kokuyu biliyormuyum bilmiyorum :)
7) Hanımeli kokusu; bu koku acıyı hatırlatır bana,sanki canımı yakan birileri çıkar gelir o kokuyla:)
8) Kahve kokusu; dinlenmek için bir kahve iki rezene,üstlerine bişey tanımam :)
9) Yeni araba kokusu; böyle bi kokumu varmış :) 10) Eski kitap kokusu; oyumu sahaflardan yana kullanıyorum bende
11) Sigara ve de kahve,çay karışımı ağız kokusu;içinde sigara olan tüm kokular kötü ediyo beni,mümkünse sigarasız koksun herkes ve herşey :)
12)Size hep aynı şeyi anımsatan bir Şampuan kokusu vücut losyonu da olur; blendax(ama o çocukluğumdaki tırtıklı mavi şişesinde:)
13) Bir mekana ait olan, o kokuyu duyunca o mekanı hatırladığınız bir koku; hastane kokusu(buram buram kokan o karışık ilaç kokan hastane kokusunu ne zaman alsam,hala karnıma ağrılar girer:)
14)Kimyon kokusu;bilmemki,pek kullanmıyorum sanırım,şimdi hatırlayamadım kokusunu:)
15) Çikolata kokusu; kokusu ve tadı eksik olmasın hayatımızdan:)
16) Kebap kokusu; tereyağlı iskenderi tercih ederim herşeye :)
17) Döner kokusu; bilmem ki
18) Dergi kokusu; kuşe kağıtta ve kalın bi dergi olsun lütfen :)
9) Rakı kokusu;hiç bilmedim kokusunu,bilmekte istemem sanırım :)
20) Kibrit kokusu;tedirginlik duygusu oluşturan bi koku sanrım bende :)
21) Fesleğen kokusu; gençleştirir beni bu koku :)
22) Sizi yıllar öncesine götüren bir parfüm; belissima :)
23) Hastane kokusu ; bu koku ömründen ömür çalıyor sanki insanın,özellikle samatya,cerrahpaşa,daha bi dert bağlatır içimi
24) Petibör kokusu; hala daha vazgeçemediğim süte batırıp batırıp yediğim o harika lezzetin kokusu :)
25) Bundan bir önce kullandığınız koku size ne anımsatıyor? sabun kokusunu:) benim bütün kokularım çok hafif kokar,kokmak zorundadır,keskin kokulara alerjim var zira :)
26) Vanilya kokusu;sütlaçta güsel kokuyo :)
27) Portakal kokusu; yedikten sonra kabuğunu bıçakla mini mini kestiğimde havaya yayılan o harika koku :)
28) Mandalina kokusu; mandalinayı koklamak hiç aklıma gelmemişti,direk yediğimden heralde :P
29) Ruj kokusu; kimyasal bi koku,pek hoş diyemem.
30) Gazete kokusu;okurken koklayarak gözlerimi kapatıp hayal kurmayı sevdiğim bi koku :)
31) Taze Domates kokusu;süper,herşey bu kadar lezzetli koksa keşke,yapay olmadan:)
32) Kekik kokusu;ete yakıştığını yeni keşfettiğim harika bi baharat kokusu:)
33) Sarımsak Kokusu;bana yedirmesinlerde bu mübareği kim nekadar yerse yesin,kokarsa da koksun :)
34) Sık sık koku değiştirir misiniz? Değiştirdikleriniz arasında duyumsadığınızda size bir şeyler hatırlatanı var mıdır?değişik olanı denemeyi sevmekle beraber,alıştığım bişeyi kolay terkedemem,şimdi bişeyler vhatırlatacak bişey anımsayamadım :)
35) Nem kokusu;evinde kokanları tez zamanda kurtarsın Allah:)
36) Kurşun kalem kokusu; elimdekini koklayıverdim bi çabucak,ama bu pek kokmuyo sanırım,kokulu silgi deseydin belki:)
37) Kaynamış Süt kokusu;asla vazgeçmek yok süte devam,en güsel cennet numunesi bence:)
38) Patlaşmış Mısır kokusu; pek sevmem,sanırım dişlerimin arasına sıkışması sinir ederdi beni eskiden yediğimde:)
39) Fındık ezmesi kokusu; kokusunu geçip lezzetinden bahsetsem :P
40) Kızartma kokusu ve rakı karışımı koku;rakısız kızartma kokusu lütfen:P
41) Sucuk ekmek kokusu; sucuğu direk sade ekmekle ben hiç yememişim vede koklamamışım sanırım,şimi farkettim :P
42)En sevmediğiniz koku size ne hatırlatıyor? sigarayla karışmış parfüm kokusu,resmen baş dönmesi ve mide bulantısı yapıyo bende,olay mahallini çabucacık terkediyorum,yoksa ayakta duramıyorum maalesef.
43) Bir arkadaşımı kokusundan tanırım diyebilir misiniz? kokusundan tanıyabileceğime emin olduğum tek kişi eşim sanırım :P
44) Çay kokusu; içmesini beceremesemde kokusu güsel helede soğuklarda:)
(ben bi çay alıyim abi çok açık olsun ama içmeye değil koklamaya lütfen:P)
45) Miiss gibi Sabun kokusu; harika helede doğal sabunlar,zeytinyağlı,kükürtlü felan oluyoya hani,mis mis :)

2 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Bazi kokulari sevmesemde, yazilan bir cok kokuyu seviyorum bende : )) Uzun bir mimmis haa :)) Ablacim gecmis bayramini kutluyorum. Ben sana ugrasdim diye biliyodum ama ama ugramamissim :(

nevbahar01 dedi ki...

şekerciğim ben de seni mimlediğimi unuttum valla:) geç de olsa okumak çok keyifliydi...