Pazartesi, Ekim 19, 2009

süheyla yıldızım 2,5 yaşında bugün.


sevgili kızım pervin;
ben bu yazıyı yazarken,sen daha bu yazdıklarımı okuyabilecek bir yaşa ulaşmadın,ama ben ilerde bigün okuyacağın ümidi ve niyetiyle yazıyorum.
doğduğun ilk aylarda,zaman çok yavaş ilerliyor gibi geliyordu,oysa şimdi ne zamana yetişebiliyorum,nede senin büyüme hızına,günden güne yeni şeyler öğrenip ekliyorsun hafızana,hergeçen gün biras daha şaşırtıyorsun bizi,
dün bikez daha farkettim ki bizim söylediklerimizi değil,gözlerinin bizde okuduklarını öğrenip yapıyorsun,yani istediğimiz kadar yap diyelim,biz sana örnek olamıyorsak havada kalıyor tüm denilenler bikez daha anladım.
bu günlerde herşeyi öğrenmeye o kadar isteklisin ki,gördüğün herşeyi soruyorsun bize,"bu nedir,kim bu,neden böyle,niçin gitmiş,ne olmuş..."diye uzayıp giden sorularınla muhatabız,ama itiraf etmeliyimki bazen cevapsız bile kalabiliyoruz soruların karşısında,
çok soru sorman beni fazlasıyla mutlu ediyor ama,çünkü hayatta soruları olmayan insanların,diğer insanları kopya ederek hayatı ezbere yaşadıklarını düşünmüşümdür,hayatta seni geliştirecek,olumlu etkileyecek,ve birilerine soracak soruların her zaman olsun dilerim,ve cevaplarını bulma noktasında klavuzunda kur'an_ı kerim ve sünneti seniyye olsun canım kızım,
cennetin kapısını cömertler açacak müjdesinin muhatabı olabilmen dualarımdır inş. kızım,unutma ki bize verilenlerin sadece emanetçileriyiz,sakın sana bahşedilenleri kendinden bilip şımarma,Allah rızası için infakta bulun her daim,Rabbimin sevdiği kul ol,ve sevdiklerin Rabbimin sevdiği kişiler olsun inş.
gözümün nuru,gönlümün nar-ı kızım,sana olan öyle bir sevda yerleştirilmişki yüreğime Allah tarafından,yazabildiklerim hissettiklerimin sadece bir numunesi olabilir ancak,tıpkı okyanusta ki bir damla su gibi,
iki buçuk yaşın hırçınlığı var bugünlerde üzerindse biras,ve sana karşı o kadar sabırsız olabiliyorumki bazen,keşke diyorum sinirlendikten sonra,keşke öyle bakmasaydım,keşke onu demeseydim..,ama sanırım seninle birlikte olgunlaşıp büyüyorum bende,
şimdi işyerindeyim,ve akşam hayalinde uydurup anlattığın masalları dinlemeyi özledim:)
akşamları seni ayaklarımda sallarken uyuya kalıyorum çoğu zaman yorgunluktan,oysa seni ayaklarıma koyarken,seni uyutup biras seyretmeyi hayal ediyorum cennet numunesi güzel yüzünü,
evimizin hurisi,ay yüzlü pervinim,seni çok seviyoruz,Rabbim hayırlı,sağlıklı ve uzun bir ömür versin inş. sana iki dünyadada,
iyiki varsın,
çok şükür varsın..
(annen zeynep hanım..

4 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

zeynepciğim bu ne kadar harika bir yazı, duyguların ne kadar harika...
beni de duygulandırdın ziyadesiyle. pervin bunları okuduğunda zaten bilerek büyüdüğü harika bir annesi oluşuna bir kez daha şahit olacak. bütün temennilerin pervin ve diğer çocuklar için gerçek olsun inş. seni çok seviyorum, duygularını da, kızını da...
iyi ki varsın benim güzel gönüllü, güzel yüzlü arkadaşım...

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

PERVİNCİMM BU YORUMUDA OKUYACAKSIN Bİ GÜN İNŞ...
ÇOK ŞANSLISIN TATLIMMM. ANNEN ZEYNEP MELİKE OLDUĞU İÇİNNN.... ARKADAŞIMM ÇOK GÜZEL BİR YAZIII ÇOK DUYGULANDIMM . SEVGİLERR

tugbatugba dedi ki...

çok güzel bir yazıydı canım.. bakalım pervin bunu kaç yıl sonra okuyacak...

KelebekGibi dedi ki...

Duygudolu titrek bir kalple okudum yazini, annelerin duygulari bir sanirim :)
Pervin'e hayirli uzun güzel ömürler diliyorum.
Kesinlikle o keskeler hep oluyor, dört dörtlük anne olmakta imkansiz sanirim... Bizde onlarla ögreniyoruz dedigin gibi, en azindan cabaliyoruz ve özen gösteriyoruz ki bizim annelerimizin böyle vakti var miydi kafa yormaya? Benimkinin yoktuda...
Pervin bunu birgün okudugunda ne sansli oldugunuda unutma hee, senin annen cok hassas yürekli, iyi kalpli ve düsünceli, eminim sende sansli oldugunu anlayacaksin ;)
Sevgiler Pervin'e ve Zeynep hanima:)