Perşembe, Ekim 15, 2009

fındıkkurdu pervinden cümleler.

pervinle sabah diyoloğundan;
babasının kucağında masada otururken babannesine diyorki,
-babanne benim babam senin oğlun mu?
-evet benim oğlum diyor kayınvalidem,(biras gülerek)
pervinden cevap gecikmiyor
-hiç komik değil babanne.
biz şaşkın:)
***
haftasonu ben kahvaltıyı hazırlarken kayınvalidem pervini camdan baktırıyordu,yoldan yaşlı bir dede geçerken pervinin kayınvalideme dediği cümle;
-dede ay anam oy der gibi yürüyo babanne,baksana.
(tabi biz duyunca kahkaha modunda:)
***
mutfakta yemek yaparken yanıma gelip bazen diyorki;
-kolay gelsin anne,ne yapıyosun?
-yemek yapıyorum kızım.
-şaşulle(fasulye)yemeğimi yapıyosun?
-:)
***
-ben bebekken bu yemeği çok seviyodum dimi anne,ama şimdi sen yede büyü.
(yemek istemediği bişey olunca cümlesidir buda:)
***
cumartesi günü beni iş çıkışı almaya geldiler eşim ve kızım,beni beklerken,yoldan geçen insanları dikkatlice inceleyen pervin,sigara içen bi adamı görünce babasına dönüp;
-baba baksana kocaman adam yolda sigara içmeye utanmıyo demiş.
(açıkçası sigaranın zararlı bişey olduğunu söylemiştik ama içen hiçkimse hakkında kötü bişey dememiştik,hayret ettik doğrusu :s
***
uzun zamandır giymediğim ayakkabılarımı gören pervinden cümle;
-ooo maşallah ne güsel ayakkabın varmış senin,çok beğendim,banada aynısından al tamam mı?
-:)
***
bana masal anlatsana anne diyo,anlatıyorum,sonra başlıyo;
-bak şimdi bende sana anlatıyim mi,ama bana bak,uyuma tamammı,diyip,bir varmış bir yokmuş,minik bi kaplan varmış diyerek başlıyo masallar uydurmaya.(bayılıyorum bu haline:)
***
hergeçen gün dahada orjinal cümleleri var pervin sultanın,aklıma gelenler şimdilik bunlar,inş. dahada eklerim.

3 yorum:

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

süper komedi diyalogları bunlar yaa en saf komedi hem deee. çok güzel...

KelebekGibi dedi ki...

:) Nelerde konusurmus Pervincik, maasallah ona :)
Kizimda benim üstüme basima dikkat eder begendiklerini ben büyüyünce bana verirsin bunu der :D
Cok tatlilar yaa, durup dururken insani hem sasirtabiliyor hem güldürebiliyorlar ;)

tugbatugba dedi ki...

CANIM BENIM YAA MAAŞALLAHHH