Perşembe, Mayıs 07, 2009

ayçiçeğim,kızıma,,

kızımdan ayrı geçirdiğim 35.saatin içinde bulunuyorum.dün sabah 8:30 otobüsüyle kayınvalidemlerin köydeki evlerine gönderdik pervini(annem ve kayınvalidem biras tatil yapmak istediler beraber)ikisi ve pervin gittiler.otobüste giderken ve akşamında annemi istiyom,babamı istiyom demiş durmuş kuzum,ama şimdi daha iyi dedi annemler sabah aradığımda.bahçedeki balkon çıkıntısına bi halı attık,elindeki oyuncağıyla köpürcük balonlar yapıp üflüyo şimdi pervin çok iyi dediler,daha şimdiden çok özledim onu,biras telefonu kızıma verdi annem bak bakalım kim arıyomuş dedi,sesimi dinledi ve anneçi aramış dedi,canım kızım,dört duvar arası sıkıştırılmış,adına ev denilmiş şu şehir zindanlarından çık istedik biras olsun babanla biz,insan ve betonlardan başkada yaşayan güsel şeyleri öğren istedik,bu yüzden hasretimizi bastırıp gönderdik seni ananen ve babanenle köye,kedileri koştur orada,kuzuların meelemelerini ezberle,kuş cıvıltıları doldursun rüyalarını,ineklere ürkek ve biras meraklı bakışlar savur,bahçede bir oyana bir buyana koştur,toprak ve temiz hava çek bolca içine,yanakları kırmızı köy çocuklarından arkadaşlar bul kendine,samimiyet dolu,pazarlıksız bol kahkahalı arkadaşlıklar,,
annen yanında diil kelebeğim,onca güsel anlarında olamadığı gibi,yine yok yanında,özür dilerim..

3 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

duygulandırdın beni yine zeynep:(
Allah kavuştursun...

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

OFF ZEYNEPÇİM YAA OKURKEN HEM DUYGULANDIM HEM SEVİNDİM. PERVİŞ İÇİN ÇOK SEVİNDİM İNAN Kİ ÖZGÜR ALANLARDAA ÇOCUKLAR ÇOK MUTLU OLUYOR HİÇ ÜZÜLMEE O ÇOK AMA ÇOK MUTLU. HAFTASONLARI MEMLEKETE GİTTİĞİMİZDE ZEZEDE BUNLARA BİZZAT ŞAHİT OLUYORUMM.. SVGİLER DOSTUM

KelebekGibi dedi ki...

Zeynebcim cok iyi düsünmüssünüz ama Pervin acisindan insallah etkileyici olmaz sizden uzak cok durmadiysa daha kücük zorlanmasin sonra? Yani bunu kaldirabilecegini düsündüyseniz..Ben olsam böyle bir deneyim kazanmasi icin biraz daha büyümesini beklerdim, o zaman nasilsa anlardi herseyi sadece gezi oldugunu..vs. Simdi sizden hep ayri kalacagini falan düsünmesin birde, ben biraz karamsar insanim ondan böyle yazdim yaa ama geri geldiginde eminim neleri olacaktir anlatacak :) Özlemek bir yöndende iyi insan acayip anliyor karsidaki kim olursao lsun degerini, helede evlatsa bu :)