Perşembe, Mart 19, 2009

ebelendim sobelendim.

arkadaşım hatice kendini tanıt demiş beni sobelerken,bende dilimin döndüğünce yazmaya çalışıcam kısa kelimelerle genel özelliklerimi,ama baştan uyarmış oliyim,insan ne kadar anlatırsa anlatsın kendini yeterince ifade edemez diye düşünüyorum,ve bi o kadarda kendini bile her geçen gün yeniden tanıma aşamasında olduğunu düşünüyorum.şimdi bunu söyledikten sonra ilk olarak şunu söylemek isterim ben bir yengeç burcunun birçok özelliklerini taşıyorum,bazı zaman oluyorki tam zıttına davranışlarım ama,bu nedenle biras duyguları ve düşüncelerini içten içe kendince muhasebe edip ona göre davranışlarımı ortaya koyduğumu düşünebilirsiniz,buda ani duygu ve davranış değişikliği gibi gelebilir size,ama ben ani bir karar vermemişimdir,sadece etrafımdakilere belli etmeden düşünmüş ve kararımı vermişimdir(karmaşık bi cümle kurdum gibi geldi:)
kısaca demeye çalıştığım şu ki;İyi günlerinde neşeli, iyi kalpli, yardımsever, düşünceli ve anlayışlıdırlar. Fakat herhangi belirgin bir neden olmadan somurtkan ve alıngan olabilirler."der yengeç burçları için,ama belirgin olmasada içimde geçerli bir nedenim vardır benim böyle değişimlerimde,,
beni ciddi bir şekilde inciten kişileri zor bağışlarım(ama bu kişiyle asla bidaha eskisi gibi olamam,hatta selam verip geçerim yanından,bi şekilde özelime yaklaştırmam o kişiyi, ve yapılan hareketi asla unutmam.duygusal bi yapım olduğu doğru ama son kararı hep mantığımla veririm,(mesela birini dünyalar kadar sevsem bile mantığım o kişiden uzak durmamı,bana zarar vereceğini söylüyorsa,içim acısada ardıma bile dönmeden gidebilirim.
asla aceleci diilimdir,dokuz kere düşünür ondan sonra uygulamaya geçerim düşündüğüm şeyi,sabırlıyımdır tarifsiz bi şekilde.benim için neticeye ulaşmak önemlidir,yani istediğim şey için senelerce sabredebilirim:)
Biraz çılgın, biraz üzgün ve olağanüstü hayallerle doluyumdur kendi içimde,ama bunu sadece dışardan beni tanıyan biriyseniz asla anlayamayabilirsiniz,yani şimdi dostum olan arkadaşlarım benim hakkımdaki ilk izlenimlerini söylediklerinde ben bile şaşmıştım,kendini beğenmiş burnu havada konuşmaya bile tenezzül etmeyen soğuk bi duruşun vardı demişlerdi:)oysa ben ilk tanıştığımda o suskunluğumun ardında sadece karşımdaki insanın davranışlarını duruşunu sözlerini,incelerim,yani karşımdakini tanımaya çalışırım kendi içimi karşımdakine açmadan önce:)
Bebek gibi üzerime düşülmesinden hoşlanan bir tarafım vardır. Sevdiklerim tarafından şımartılmayı severim,hatta eşime evlenmemize yakın demiştimki"açlıktan diil belki ama ilgisizlikten ölebilirim,sakın beni şımartmaktan vazgeçme olurmu"(sağolsun kendisine hala teşekkür ederim bu konuda:)
sevdiklerim için biçok fedakarlık yapabilirim,fazlasıyla hoşgörülü olabilirim,,ama kullanıldığımıda hissedersemde,yada bu davranışımın suistimal edildiğini, kendimi içime çekiveririm,o kişi bile noolduğunu anlamayabilir,kıskancımdır,ama aşırı diil,yada aşırı olsa bile sevdiğimi boğmamak adına bu kıskançlığımla kendi kendimi yerim içimden söylenerek:)
genelde tutumluyumdur,paramı sevdiklerim için harcamayı severim,kavgadan kargaşadan nefret ederim,sinirli olduğumda sesimi hiç çıkarmadan surat yaparım:)kıvrak zekalı birazda sivri dilliyim,duygusal olduğumda şiir yada deneme tarzı yazılar yazmaktan hoşlanırım,resim yaparım yada sözlerinde ne dediği hakkında bir fikrim olmasada rusça,boşnakça gibi dillerde duygusal müzikler dinler ve hıçkıra hıçkıra ağlayabilirim:)heyecan ve korku verici şeyleride sevmem(gondol ve onun ters döneni gibi aletler,yada korku filmleri mesela:)benim için anahtar kelime diyebileceğim şey;istersem herşeyi başarabilirim:D ne dersiniz sizcede anlattığım gibi birimiyim,yoksa abarttımmı biras;D
şimdi geldi daha keyif verici bişeye,bende gülçiçek balımı sobeliyorum,hadi anlat bakalım bize kendini,,

2 yorum:

Haccecan dedi ki...

zeynebim... hepimiz birbirinden farklıyız ama aslında biriz... ne kadarda çok ortak özelliklerimiz var.. hepimiz kalelerimize hapsetmişiz kendimizi ancak güvendiğimiz insanların girmesine izin veriyoruz....
Allah bu ömrü layığıyla yaşayıp canımızı vermeyi nasip etsin... amin..
yanıtladığın için teşekkür ederim...
sevgiler...

Haccecan dedi ki...

"ebelendin sobelendim" konu başlığınıda tebessüm ettim... çok hoş :D