Pazartesi, Aralık 15, 2008

bir molanın ardından özlemle,

öncelikle sekiz günlük bir aradan sonra tekrar bloguma ve blog arkadaşlarıma kavuşmuş olmaktan dolayı çook bi mutlu oldum belirtmek isterim,bayram tatiline çıkarken evde sakin sakin daha bi farklı yazılar yazar paylaşırım burdan,gibi düşünceler içerisindeydim ama maalesef düşündüklerimi gerçekleştiremedim,eşimle bayram temizliği yaparken internetin bilimum bütün fişlerini yerlerinden oyantıverince,internetsiz bir tatil geçirdik bizde:)yaşanmış ve birikmiş birçok şey vardı yazacak ama tabi ben biyerlere not etmediğime unuttum biçok yazacağım şeyi,genel olarak baktığımızdaysa akraba ziyaretleri ve ailecek ev içerisinde geçirilmiş günler var aklımda:D
cuma ve cumartesi daha önce yerine çalıştığımız için biz çalışmadık,bu güseldi bence,ama geçti gitti nihayetinde oda:)
**(arefe günü bir yanlış anlaşılma sebebiyle dışarıya çıkacakken çıkamadım,temizlik felan yaptık,akşamına çok gergin olmama rağmen bayrampaşa merkeze gitmek istedim,eşim,saat epey ilerlediğinden yalnız çıkmama gönlü elvermedi ve hiç hoşlaşmasada kalabalıktan benimle geldi alışveriş ve stres atma yürüyüşüme,pervini anneme bıraktık ve o iki saatlik beraber gezmek çok iyi geldi bana,bunuda not düşmek istedim doğrusu:)
pervinde çok alıştı bizimle uyandığı ve nazlı nazlı beraberce yaptığımız kahvaltı sofralarına,bikez daha özledim kızımı,bu alışmışlığın ardından:(
bu arada resim ekleyemiyorum evdeki interneti halledince eklerim inş.
selam ve dua ile,,
**yazamadığım bir hafta boyunca yorum bırakan herkeslere ayrıca teşekkürlerimi iletmek isterim,iyiki varsınız :D

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

CANIMCIĞIM UZUN TATİL YAPMANA SEVİNDİM. DİNLENMİŞE BENZİYOSUN NE HOŞ. SENİ ÖZLEDİM AMA BELİRTMEK İSTEDİM:)