Pazartesi, Eylül 15, 2008

yazmayalı "benden"

bi haftanın daha yine ilk günündeyim,aylardan eylül,ramazanın ortası birde,
elimi klavyeye değdirmeye fırsatım olmadan geçirdiğim bir haftayı daha geride bıraktım,yine haftasonu yorgunluğu var üzerimde,üstelik grip belirtileriyle,,ve bu haftada çıkamadım bi yarım saat dolaşmaya,nasip ne zamansa artık diyim, neyse,,dün bütün gün sahurda içtiğim hapların etkisimidir nedir bilmiyorum mide bulantısı ve karın ağrılarıyla bi taraftanda iş yapmaya çalışarak geçti günüm,iftara doğru bi saat kadar uyumuşum,eşim kaldırdı,iftarda bile bi çorba içebildim bu ağrıdan dolayı,
geçen haftam davetlere gitmekle ve davet almakla geçti aslında,bu akşamda kendi annemleri alıcam inş iftara,yemeklerimi dünden hazırladım,ve eşim rahatsız olduğum için biçok şeye yardım etti sağolsun,o böyle yardımcı olmasa sanırım bende ha gayret diyip ayağa kalkamazdım yataktan,pervinede kayınvalidem sağolsun baktı biz evde işlenirken,,inş.sizlerde iyisinizdir görüşmeyeli,şimdilik bukadar benden(bi halsizlik geldi yine üstüme:(

3 yorum:

Haccecan dedi ki...

Allah şifalar versin. Doktora gitmelisin zeynep. sapasağlam aramıza dönmen dileklerimle

nurcan dedi ki...

geçmiş olsun cannıımm. Umarım düzelmişsindir. Pervinin yaptıklarını anlatmışsınya en son post ta ayy çok tatlı yaa abla diyor haa süperrr. valla insan anlamıyor birden konuşuyorlar herşeyi o yüzden güzelce kayıt altına almak lazım herşeyiii .. sevgiler öptüm sizi

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun canım sende ceyda gbi motoru bozmada :)) Allah acil şifalar nasip etsin evli ve çocuklu olunca hasta olmak daha da ağır bir yük olur tahminimce. hele de şimdi misafirliğer gitmeler gelmeler filan..