Pazar, Eylül 14, 2008

ilk ev dışı iftar

çarşamba akşamı için geçen haftadan eşime eyüpte açalım iftarı demişti kayınvalidem,nasip oldu gittik,sağolsun kayınvalidem,eltim ve ben çalıştığımız için hiç bize iş düşürmeden,her bişeyi hazırlamış,soframız ziyafet sofrasından farksızdı,çorbadan tatlıya kadar,fırında biber dolmasından salataya kadar yok yoktu diyebilirim,üstünede keyif çayı bile vardı termosta:)yer meselesi açıkçası beni düşündürüyordu giderken,malum eyüpü bilenler helede iftarda nekadarda kalabalık olabileceğinide bilirler,ama biz biras daha gerilerde(zabıta müdürlüğünün karşısındaki parkta,vapur iskelesininkarşı caddesinde)serdik kilimimizi yaydık soframızı,ohh valla süperdi,kalabalığın olmayışıyla piknik havasında bi iftar yaptık diyebilirim,yatsı ezanı okununca,erkekler ve kayınvalidem camiye gittiler,biz pervinle bide eltimle kaldık biras daha ve epey lafladık haticecimle:) en son finale haşlanmış taze mısırları çıkardı kayınvalidem ve geceyi noktaladık demeden önce bide dönüş yolunda dondurma yedik ki (ben gece eve biyerden dönerken böyle dondurma faslına bayılırım,aklıma gelmişken atlamak istemedim:D
not* tadı damağımda kaldı doğrusu,hem gecenin,hemde yemeklerin:P
(biras geç kalmış bi yazı oldu ama napiyim anca fırsat bulabildim ünzilecim,bide resim ekleyemiyorum f.makinamı,evde unutmuşum maalesef,,

Hiç yorum yok: