Pazar, Eylül 28, 2008

kardeşlerim,ben ve yine temizlik

dünün ardından tarifsiz bi sallantı hallerindeydim bugün ama malum bayram üzeri ve başkada vaktim olamıycağından dolayı itip kakma şekliylede olsa temizlik yaptım biras,sağolsun kardeşlerimde geldi ve hayatta en sevmediğim hatta tek sevmediğim iş olan cam silme işini hallettiler çok sağolsunlar,valla birbirimizi sinir ettiğimiz zamanlarda olmuyor diil ama diyebileceğim son söz sanırım "iyiki varlar hayatımda",yani hayatta tek kardeş olsam sanırım eksik kalırdı içimde koca biyerler,yani tamam arkadaşlarım,akrabalarım,dostlarım,komşularım,olurdu muhtemelen ama ya kardeşim diyebileceğim,uzaktada olsa sesini duymak için bile olsa arayıp kardeşim diyebileceğim kimsem olmasaydı ya,Allahım beni bu dünyada kardeşsiz bırakmadığın içinde sana sonsuz şükürler olsun,sen pervinime bitanemizede hayırlı kardeşler nasip eyle inş:D

soldan sağa(en küçüğümüz"KÜBRA"ortancamız"ZELİHA"ve ben en büyükleri"ZEYNEP".....

1 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Benziyonuuuz birbirinize :)))