Çarşamba, Ağustos 20, 2008

canım görümcelerimden üçüncüsü,


bu benim üçüncü görümcem halime ablam,geçen yıl ben doğum için hastanedeyken evlendi yani düğününe katılamadım,ama o düğün sonrası arabayla bana geldi gece 12 gibi hastaneye ziyaretime gelinliğiyle hemde :) canım benim onu en az diğerleri kadar seviyorum,ama o bibaşkadır daha delidir doludur,düşüncelerimiz uyar onunla çoğu zaman,türk kahvesi içerdik hergün onunla muhabbet bide yanında ooh:))hala benim kadar çocuk bi yanı vardır,şimdi niye yazıyorum bunları diyebilirsiniz:) birkaç aydır türkiyedeydi,alışmıştım ona yine,geçenlerde döndüler almanya ya,ve ben resmini görünce bilgisayarımda,özledim onu ve buraya resmini eklemek istedim işte nebiliyim,içimden geldi:) halime sultan sana ve koskocaman kocana sevgiler yürek dolusu canım,iyiki görümcem olmuşsun hee:D

(buda geçen aylardaki,eltimin kına gecesinden,soldaki eltim hatice,ortadaki de halime sultan,canım benim prensesler gibi çıkmışsın :D

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

eltinin kına kıyafetine bayıldım. nereden aldı, kendinin mi kira mı:)
msn de yoksun yoksa oradan sorcaktım:))))