Çarşamba, Mayıs 28, 2008

annem ameliyat oluyor.

selamlar ünzile,içim öyle sıkılıyoki bu sabah ne işyerinde odamda durabiliyorum,nede başka biyerde,çaycı teyzenin yanına yemekhaneye gittim biras konuşurum kafam dağılır diye,ordada bunaldım,aslında bu sıkıntımın sebebi annemin bu sabah ameliyat olacak olması,evet ünzile el bileklerinde damarlarda tıkanıklık varmış ve kan rahat hareket edemiyormuş,önce birini ameliyat edeceklermiş sonrada diğerini,şimdi sol bilek daha ilerlediği için onu yapacaklarmış,dua edelim ünzilem inş. kolay geçer ameliyat...

********

şimdi babam aradı ünzile,annemin ameliyatı güsel geçmiş,hatta ameliyat esnasında bayıltmamışlar annemi,o bölgeyi uyuşturmuşlar,telefonla annemlede konuştum sesi iyi geliyordu,şükür allahım,teyzemler falan hep hastanedelermiş,böyle bi durumda işyerinde olmak ne kadar sıkıştırıyor insanı tahmin edemezsin canım yaa,şimdi bende annemin yanında olmak isterdim,hernekadar elimden bişey gelmeyecekte olsa yanında olmak isterdim:( neyse ünzilem durumlar böyle şimdilik hoşçakal...
bak sana annemin resmini gösterecektim yalnız resmini bulamadım işyerindeki bilgisayarda bende kayınvalidemle ikisinin resmini koyuyorum,elinde çay olan annem:)kayınvalidemle sıkı bi muhabbetin ortasındalar sanırım,maaşallah ikiside çok iyi anlaşırlar,Allah bozmasın diyim...

Hiç yorum yok: