Pazar, Mayıs 25, 2008

malatya yolcusu kalmasın.

ünzile eşim dün öğleden sonra maltya otobüsüne bindi ve bekir beyin düğününe gitti galip beyle beraber,galip bey sümeyranın eşi,hani ikizleri varya onlar işte,dün kardeşim geldi gece bizim evde kaldık,çok işlerim vardı evde çünkü,gerçi dün bitiremedim,akşama kayınvalideme geçmiş olsuna gelidi teyzemler ve küçük dayımın hanımı,çok ince insanlar onları çok seviyorum bu arada,bugünde bütün gün ütü yaptım,bu sıcakta o kadar çook yoruldumki anlatamam,pervinde iyice huysuzlandı işlerim uzadıkça,bigün cama bi yazı yazıp asıcam ev işi yapacak bayan aranıyor diye,abartıyor gibi gelebilirim ama bin parçaya bölünüyorum inan,bide geçen hafta pervin hep ateşliydi,boğaz ve kulak iltihabına birde dişlerden ateşlendi,doktora git gel yaptık geceleri,çoğu zamanda bezine kadar soyup ıslak bez koyduk başına ve koltuk altlarına,yani geceleride böyle geçti bir haftadır,ayakta geziniyorum ama nasıl gel bana sor sen,neyse işte böyle ünzilem,yarın düğüne katılıp akşamına geri dönecekler,gidiş geliş 32 saat yolda geçircekler,allah yardımcıları olsun inş. sağ salim gelirler,şimdiden çok özledim :)

Hiç yorum yok: