Perşembe, Mayıs 22, 2008

arkadaşlarımı özledim ben.


bugün üniversiteden aynı evde kaldığım bi arkadaşı aradım telefonla konuştuk biras,o okul bitince evlenip çorumda kalmıştı,adı filiz,işte o arkadaşımla eski günlerden konuştuk biras,bide çocuklarımızdan,çok özlediğimi farkettim bu arkadaşlarımı,mesela bi hokus pokus desekte çizgi filimlerdeki gibi bir araya gelip hepsini görsem ve muhabbet etsek biras,herkes ayrı yerlere dağıldı gitti şimdi,sevcan izmirde haziranda düğünü var onunda(gitmeyi ne çok isterdim varya)zekiye bursada çalışıyo,artvine dönmedi,filiz den başka fatmada dönmedi kayseriye oda evlenip kaldı çorumda,onlarında çocukları olmuyor ünzile,onunla yazışıyoruz msnde bazen kızımdan bahsetmek istemiyorum mesela ona aklına gelir üzülür diye hep başka şeylerden bahsediyorum,inş. rabbim hayırlısıyla onlarada verir bir evlat,leyla burcu var hala muhabbet ettiğimiz ankarada oda uzakta gerçi ama,palmim var mesela(zeynep onunda adı,saçlarını palmiye ağacı gibi tepesine topladığından palmi derdim ona)...sonra dahada eskilere gittikçe lise arkadaşlarım geliyor aklıma,leyla fatma,zuhal,kader,feride,,,ne çabuk geçip gidiyor ömür,ne kadar uzakta kalıyor dün gibi yaşanmış hatıraların kahramanları,dostlarım...

hepinizi çok seviyorum...

Hiç yorum yok: