Pazartesi, Haziran 06, 2011

sevdiğim haziran~~

Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer" Ve bilirsin, o nehir asla durmaz.
// J. Chrstophe //
uzun zamandır yokluğumun farkındalığıyla,biriktirmeden vede üzmeden bi parça kendimi yaşadım gittim dersem,yaşanılanlara haksızlık etmekten öte,yukardaki alıntıladığım cümlenin bende bulduğu anlamı,bir çırpıda silip atmış olurum herhalde~~
****
haziran geldi ya ,
yine bir ilk aşk heyecanı bastı içime,bi çocukluk,bi kabına sığamamazlık,hayal kurmalar sıcak yaz gecelerinde yatağa başımı koyar koymaz,ve sebepsiz bir gülüşle kendine gelmeler~~
hayatıma dair dönüm noktalarım hazirana denk gelmiştir çoğu zaman,daha bi güçlü,hiç olamadığım kadar iradeli hissederim kendimi yılın bu vakitlerinde.pişmanlıklarım ve kendimi hırpalayışlarım yok denecek kadar azalır,çabuk atlatırım depresyon dedikleri şeyi haziranda,
işte bu yılların verdiği haziran tecrübesine dayanarak yeni ve tertemiz bir sayfa daha açıyorum kendimde,beni üzen şeyler gelince de aklıma "not problem,geçti gitti şimdilik"diyip tesellinin en afillisini yapıştırıyorum kendime~~
sevgili hayat nehrim,yalvarsam vede ağlasam bile durmayacağını biliyorum bir an olsun,
işte bu yüzden,belki de sırf bu yüzden birbirimizi görmemezlikten gelipte geçirdiğimiz günlerin yerine sana yüzümü dönüyorum,içimdeki sabırsız heyecanlarımın sessiz çığlıklarında senin o çağlayan sesinde duymak istiyorum seninde hissettiklerini,
ve sadece bekliyorum hayırlı olanları,
olabildiğince beklenti içinde olmamacasına~~

Hiç yorum yok: