Perşembe, Ekim 28, 2010

나도보고 싶었어 ( I missed you )

anyong !
işyerindeyim,
eve çıkmak için son 10 dakikam kaldı,aslında niyetim,üç-beş paragraf sorusu çözmekti,ama uzun zamandır uğrayamadığım blogumu,ve çoğu zaman okunmaya layık olmasada yadıklarım,yazmak,ve belkide içimi dökmek buraya en çokta özlediğim..
bir iki satırda olsa eklemek güzel olur inş.
hafta sonu iki adet mevlütdeydim,biri amcamın kızının diğeri eltimin oğlunun bebek mevlütüydü,bu arada pervinin doğumunda evlenen almanyadaki görümcemin hamile olduğunu öğrendim,üstelik af kapsamında yarım bıraktığı marmara ünv.çocuk gelişimi bölümünü tamamlamak için türkiyede bu aralar,eşi almanyaya geri döndü,oda kararsızlığın ardından öğrenci oldu aradan geçen 8 yılın ardından.(ne güzeldi öğrencilik günleri,ooy oy gençliğim geldi aklıma:P
eşimin işyeriyle arası 7 senenin ardından ayrılacak gibi gözüküyo bayram tatiliyle birlikte,bakalım bundan sonrası için nasibimiz nerdeyse orası,hakkımızda hayırlısı inş.bol bol dersem abartmış olurum da fırsat buldukça ders çalışıyorum,kore dizilerini epey seyrelttim,nerdeyse hiç izleyemiyorum desem yeridir,ama koreceyi duymayı özledimbo arada korece özledim nadu bogoşippo diye söyleniyo aklıma gelmişkene sıkıştırıveriyim:P
ben kaçar,a.e.oln..öptüm herkesleri teker teker gül yanaklarından..

Hiç yorum yok: