Cuma, Temmuz 23, 2010

benden karalamalar.

bugün pervin samsuna gideli sekiz gün oldu.annemlerle birlikte iki ay kadar kalacaklar.şimdiden çok özledim kızımı,Rabbime emanet.hergün sesini duymak için arıyorum onu,kızımla konuşmak özlemimi bi nebze olsun dayanılır hale getiriyor,
bende kpss kursuna yazıldım haftasonları,cumartesi iş çıkışı gidiyorum hemen,akşama kadar,pazarda sabah dokuzdan akşama kadar,havaların sıcak gitmesi biraz zorluyo ders çalışma konusunda açık söylemem gerekirse,ama madem niyetine girdim,elimden gelenin en iyisini yapmalıyım,gersi takdiri ilahi,Rab dilemişse olur,o dilememişsede yapacak bişey yok,
eşim 10 temmuzdaki kpss ye girdi,120 sorudan 107.5 neti var,inş. bende onun kadar başarılı olurum.
hala hamilelik konusunda Rabbimden hayırlı sağlıklı ikiz erkek evlatlar istiyorum,ama hala hamile değilim ^.^
birde bu aralar emine ablamın evini taşıycaz,
şimdi cuma saati olduğu için biras yoğunluk var burada,dikkatimi toplayıp yazı yazamıyorum,neyse şimdilik bu kadar diyelim.

3 yorum:

tugbatugba dedi ki...

canım hakkında hayırlısı kıs hamile kalda çabucak beraber doguralım :))

nevbahar01 dedi ki...

ne hoştu tenefüs arası gibi yazman şeker. bunu hepyapolurmu ses ver her zaman. sesini duymakgüzeldi. kal sağlıcakla...

tugbatugba dedi ki...

heyy unnım nerelerdesin yahuuu