Pazartesi, Şubat 22, 2010

생일 축하합니다,사랑스러운 사람(saeng il çukha hamnida,sarang sıreo un saram :)

başlığı görür görmez,"doğum günümde bile ne diyon hatun"diyişini duyar gibiyim:)ama hatırlatırım ki bu güzel cümlenin pratiğini aylardır yapıyordum yanında,az çok kulak dolgunluğun olmuştur herhal,keşke bu güzel yazının tamamını sana korece yazabilseydim,neyse konu bu değil şimdi :P
türkçe olarak,bikez daha söyleme mi istersen"doğum günün kutlu olsun sevgilim"..
kore delisi bir eşi idare edip benimle hayatı harika bir şekilde götürmeyi başaran sevgi dolu yüreğine teşekkür ederim biricik eşim.
mutlu edilme yollarım kolay olsada,bunu anlayıp ,kendisi için bişeyler yapılması zor biri olduğumu da biliyorum,yani sevgi ve ilgi isteyen koca bi çocuğu taşıyorum içimde,belki seni bi başkası olarak görmeyişimin nedeni,dünyada bu koca çocuğu avutabilen tek kişi oluşundandır.benim gibi bir çocukla çocuk olduğun için teşekkür ederim..
sinirlenince çekilmez biri olmama rağmen,çatık kaşlarımın altında kırıcı bakışım ve somurtmalarıma rağmen,hiçbişey olmamışcasına,etrafımda enerji dolu,gülümseyen,ve bana mutluluk bulaştıran biricik eşim,iyiki varsın.ve içime kapanıp bana açılan tüm kapılara kilit vurduğum anlarda dahi vazgeçmeyip kalbimin kapılarını zorladığın,beni üzüntlerimle bi başıma kalmama izin vermediğin içinde sonsuz teşekkürler..
hayallerimin prensi,bu seni tanıyalı altıncı doğum günün,dilerim her güzel ve özel anlarında yanında olabilirim,ve her an,iki dünyadada..
bilirsin beni,hissederimde iliklerime kadar,öyle bi çırpıda söyleyemem
kalbimden taşıp dilime dökülenleri,işte bu yüzden eksik kalıyor tüm cümleler,yavan kalıyor hissedilenlerin yanında..
ve geçen akşam nasıl desem ömrüm boyunca aldığım en güzel hediyeydi,o bana yaşattığın güzel an,seninle dans ederken o şarkı hiç bitmesin istedim,beni nekadar mutlu ettiğini tahmin bile edemezsin,
canım sevgilim,varlığın varlığıma eş bu dünyada,dilerim dağlarından şırıl şırıl suların aktığı o güzel nehirlerin yanında oturup yad ederiz bu günlerimizi cennette de..
teşekkür ederim hayatımda olduğun,beni sevdiğin ve eşim olduğun için,doğum günün kutlu olsun prensim...
eşin;zeynep melike..

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Hak etmediğim iltifatlarla dolu bir yazı kaleme alıp, beni taltif ettiğin için teşekkür ederim, nice mutlu, huzurlu birliktelik duası ile...

tugbatugba dedi ki...

oppam geç oldu ama eşinin doğum gununu kutlarım hatta ve hatta saeng il chuk ha ham nida !
ve kandiliniz mubarek olsunnn...
kıs buraya koreli biri geldi as kalsın üsütne zıplayacaktım sevincimden :P

KelebekGibi dedi ki...

:) Ne kadar güzel bir dogumgünü kutlama yazisi ;) Esinde nasil begenmistir kimbilir :) Nice yillar diliyorum ikinize birlikte.

Bu arada kandilinizde mübarek olsun, sevgiler Zeynebcim :)

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

GÜZEL OLAN HİÇ BİR ŞEYY BİTMESİNN HEP BİRLİKTE HUZUR İLEEE NİCE YILLAR NİCE YAŞŞLARRR

nevbahar01 dedi ki...

sen bu satırları ayzarken msn de slmlaştığımız için haberdardım ama ancak okumak nasip oldu. nasıl duygulandım,nasıl beğendim anlatamam. çok şanslısın ,çünkü sana bu sözleri söyletecek bir eşe sahisin ama en önemlisi eşin çok şanslı ki bu sözleri duyabileceği bir eşe sahip. harikasın zeynepciğim. nice senelere aynı huzur ve mutlulukla birlikte girin inş...