Salı, Aralık 15, 2009

bir demlenme sonrası şaşkınlığı

**hayatta bazen öyle zamanlardan geçerki insan,durulup sakinleştiğini hisseder bişeylerin içinde,hissederde işte budur deyip masanın üzerine koyacak elle tutulur olmaz bu hissedilen çoğu zaman.
**geç kalınmış,yarım bırakılmış bişeyin bıraktığı ardında neyse,oyum ben, diyordu vakti zamanın birinde birileri,ve bende devam ettirmek istiyorum cümleyi kendimce,geç kalınan,yarım kalınan ve bi okadarda ertelenen herşeyim ben şimdilerde.
**içimde bi çocuklaşma arzusu,bir sevgi arsızlığı,bir ilgi açlığı varki,kendim kendime şaşıyorum bazen,ve uzun zaman sonra,böylesi bir heyecan ve hayal kırıklıklarını aynı anda yaşıyor kalbim.
**bikez daha kaybol bakalım,ey aşksız gölge,ne zaman çıkacaksın yine beklenmedik bir fırtına sonrası,yada bir bahar heyecanı yaşanırken kalbimde.
**gidenler dönmeyin neolur,ardınızda kalanlar alışmışken böylesine yokluğunuza,şimdi ne alemi var yeri yerinden oynatmanın,ve ardınızdan kömüre dönmüş bir kalbi,yeniden sizin için çarpan bi kalbe dönüştürmeye çalışmanın,
**koşun çocuklar bi sığınak buldum şimdilerde,kimse bizi bulamaz hadi buraya saklanalım,ama söz verin kimseye söylemek yok bu gizli yeri,bi sır olmalı ve öylede kalmalı ki kaçtıkça sığınacak bir yerimiz olsun hayatta,söz verin.
** çay böylesi demlenip sakinleşmişken kim soktu bu kaşığı karıştırdı demliği,şimdi bütün çöpleri çayın su yüzüne çıktı,ah zaman lazım yine dibine çöksün diye..

Hiç yorum yok: