Perşembe, Ekim 29, 2009

미안하다, 사랑한다

ya nasıl bir filimdir bu arkadaşlar iki gündür kimyamı,biyolojimi bozdu inanın,dizinin ingilizce adı,I'm sorry.I love you,konusu biraz acıklı,biras romantik.
iki gecede bitirdim diziyi,önceki gece sabah işe gidecek olmama rağmen sabah namazlarıyla kalkabildim başından dizinin,ağlamaktan gözlerim şişti resmen ve burnum kızardı,görseniz böyle küçük emrah bakışı yapıştı sanki yüzümdeki ifadeye,
ama o kadar beğendimki diziyi,rüyamda bile saranghea adujshi felan gibi bişeyler söyleyip duruyodum(Allahtan rüyada konuşma gibi bi huyum yok şimdilik,yoksa eşim diycek bismillah hanımı bu boyuttan kaybettik felan diye mazallah sonra,yok yani uyanınca bide rüyadaki durumu anlatma gereği felan doğacak şimdi:P
neyse işte öyle canlarım,resmen hayal alemindeyim hala,hatta böyle yediğim çikolatadan bisküviden felan şöyle bedava bi tatil kazandınız tebrikler felan diyip,bi köşeden kamera elinde birileri çıksa,hiç düşünmeden seul'e gidiş biletini ayırttırırdım oracıkta(seul g.korenin başkenti bu arada harika bi yer tavsiye ederim görmenizi(sanki ben on kere gittimde tavsiye ediyom bide:P
yada hayal boyutunu imkansızlıklara rağmen abartıp aladdinin lambasını bi yerde bulup ovuştururken üç dileğinizi soran zati muhtereme kadar dayandırdım olayı,dilekler hazır bu arada;
1.korede okyanusu görür bir ev,iki katlı,4oda bir salon,bahçede havuz olabilir:P.
2.koreceyi sular seller gibi konuşmak.en azından moo hyuk ve eun chae ile dertleşecek kadar:P.
3.rusça konuşmak(bu ayrı bi yazı konusu,bunun sebebini atlıyorum:)
kısaca romeo julyet ayarında hatta öte bile geçmiş bi film,
yukarda sağda yatan uşak en sonunda ölünce hüngür foşurt artık saldım kendimi nasıl ağlıyorum,eşim kahvaltı soruyo hazırlamıycazmı diye elimde mendil,sus diyorum burda koca adam öldü gitti,ay nasıl kaptırdım kendimi,bu koreliler süper yapıyo bu işi,bikez daha eğiliyorum saygıyla önlerinde:)
her gece onlarca kanalda bissürü dizi oynuyo,hiçbir dizide bunların tadı yok bence,
bide bu kore dizilerindeki konuşmalara ayrı bi hayranlık duyuyorum inanın,onuda unutmiyim yazmayı:)dudaklarını böyle uzatıp homurdanır gibi masumane bi şekile sokmuyolarmı öyle,yerim onları yer yer hemde o yemek yenilen çubuklarla:)
yakında güney kore türkiye bayraklarını evin camından sallayıp tezahuratlara başlarsam kendime şaşırmıycam(da komşular için biras durum açıklanması gereken bir hal alacak,ondan çekiniyorum biras:Phazırlıksızlar zira benim bu yarı koreli olmuş halime,hahahaha:P
neyse uzatmıyim daha fazla ama ben hala romantik drama tadında geçirmekteyim günlerimi,okuyanlara duyrulur efendim..

3 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

:D :D Gece gece iyi güldürdün beni hemi, nasilda kaptirmissin kendini öyle, yani etkilendiginin etkisi vuruyor yazindan :D
Demekki öyle basarili bir diziymis, ben izlemeyeyim böyle seyler aglamak istemiyorum bu ara gülmeye ihtiyacim varda :S :P
Sevgiler cnm.

tugbatugba dedi ki...

kıs giderkene bana da haber ver bende gitçemmmmmmmm
aslında bu diziye başlayacaktım ama dram oldugunu bildigim için başlamamıştım şimcik dedim girmeyeyim depresona bende bad coupleyi izledim dün de bitirdim kıs bu da çok komik izlemeni tavsiye ederim birazda dram var tabii ağladım yane hoş ben acayip sulugözümdür ama neyseee...
hoşçakal unniiii:)

Unknown dedi ki...

ahaha amma güldüm ya hay sen çok yaşa emi :))))) kore dizilerini biçok kişi çok seviyor arada ben de ablam filan açınca bakıyorum hakikaten çok şekerler :)))

senin şu rusça merakını da iyice merak etmeye başladım haberin olsun hani bi ara anlatmak istersen cileklisut@gmail.com ;)