Pazartesi, Ekim 05, 2009

bensel bişeyler.

haftanın ortası geldi hiç bişey anlamadım,akşamları annemlerdeydim iki gündür,geç geldim eve,evde bissürü iş var yapılacak ama elim gitmiyor,aslında eve bile gelmek istemiyorum,eve fındık faresi girmiş:( ilaç aldık,şimdilik bir tane ölüsünü bulduk,ama tahminimce bir tane daha var,eşime yapışkanlarından alalım dedim,daha garanti bence,üff aklıma geldi yine,yaa ben eve gidince halının üzerine bi uzanıp şöyle sevseklenmeyi çok seviyordum,şimdi sinirden nerdeyse halıya basmadan yürüycem,gözüm devamlı köşelerde,çok sinir bi durum gerçektende,
bikaç zamandır bişeyler çok canımı sıkıyor be ben sıkılınca acısını yemeklerden daha doğrusu çikolata gibi şeylerden çıkarıyorum,bu durumda çok geriyo beni yani diyetimi tam anlamıyla yapamıyorum 3 haftadır,acil toparlanıp yenilemem gerek kendimi,yirmi kilo gittiyse Allahın izniyle bi gayretle şu on kiloyuda verebilirim inş. sene sonuna kadar,
cumartesi iki posta gönderdim nihayet vede şükür,biri ulaştı arkadaşa,diğerninde bu hafta içi ulaşmasını diliyorum,önümüzdeki hafta sonu içinde iki posta göndermekti niyetim ama bu aralar parasal kemer sıkma politikasından,hiçbir harcama yapamıycam kendim için,kısmetse bidahaki ay içinde onlarada gönderirim,
kpss kursu başlayacak bu haftasonu eşimin,bende hazırlanmaya karar verdim,işyerinde fırsat buldukça bakıyorum ama bi plan yapıcam kendime daha verimli olsun diye,kendimi çok hırslı hissediyorum bu konuda son zamanlarda,inş. ikinci bebek düşüncesiyle çakışmaz bu sınav meselesi,
iki kitaba birden başladım bu hafta,biri tarık tamer bayraktarın "evdeki renkler" ki bu kitap herkesin eline geçmeli bence çok süper bişey aile iletişimi adına,ikincisiyse "hz.aişe".daha yeni başladım ikinciye,dikaktimi çeken noktaları yazarım burayada inş.
şimdi biras halsiz hissediyorum kendimi,dün gece sahura kalkmadan oruçluyum bugün,sanırım etkisi var bu halimde,neyse gider ben,sevgiyle..

3 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

uff fare miii. Biran once yakalrsiniz insallah. Bende bir ara Turkiyede bizim evde tikirtilar duydum ama heryere baktik ortada fare neyim cikmadi, ama bence vardi ama kacti : )
Gorumcemin evinde gordum ilk defa, aklim falan cikti. dedigin gibi insan surekli koselere bakip duruyor acaba bitane yakalarmiyim diye.

Ah abla sinir stress benide cikolata ve abur cubura itiyor. Acayip kilo aldim. Aldiklarilin hic biri olmuyor nerdeyse, dar oluyor ve ben bundan cok rahatsizim ama beceremiyorumc kilo vermeyi. Verip te napicam ki sibir stresten dusunmekten yine kendimi abur cubura veriyorum farkinda bile olmadan.

KelebekGibi dedi ki...

Zeynebcim mektubun ikinci kisiyede yani banada ulasti :) Yaa mektup demiyeyim ayip olur, dopdolu kocaman birseydi cünkü kendisi, blogumada yazicam zaten ayrintilari yazmazsam olmaz :P

Kilolarida kolayca zorlanmadan halledersin umarim diycem ama uzaktan bana kolay tabi :P Benim kiloyla sorunum olmadigindan midir nedir, verme isi kolay geliyor sanki uzaktan. Bol bol spor diyorum kilo icin degil hem saglik icin ;)
Fare bir gördümmü bende öyle olurdum Tr de, birkac kez görmüstüm. Insanin akli kaliyor acaba nerde yahut gene varmi diye, umarim sorunsuz kurtulursun ;)
Sevgiler :)

tugbatugba dedi ki...

YA BU FARE İŞİ GERÇEKTEN KÖTÜ OLMUŞ BENDEDE OLSA BENIM DE SİNİRM BOZULURDU VALLAHİ... UMARIM HEMEN YAKALARSINIZ...
AYRICA ALLAH AŞKINA SEN NİYE KİLO İLE KAFAYI BOZDUN GAYET İYİ FORMDA DURUYORSUN BENCE SEN BİRAZ BARTIYON MU KIS NE !!!
HIMM SENDE BENIM GİBİ BİR KİTAPLA KALAMIYRSUN İLLAKİ İKİ ÜÇ KİTAP OKUYORSUN BİR ANDA BİİZM BEYİNLER BİR TANEYLE YETİNMİYOR SANIRIM... ANORMALİZ BİZ ANORMAL :pppp
ÖPTÜM CANIMMMM...
HE BU KPSS İŞİNİ BEN DE DÜŞÜNÜYOM.. AMA BU YIL BİZİM İÇİN YOK DAHA EBN MEZUN OLMADIGIM İÇİN LİSELERLE GİRECEĞİMN BAKALIMA RTIKIN...