Çarşamba, Ağustos 26, 2009

iftarlar ve biz:)

pazartesi akşamı iftarı kayınvalidemlerde olacağımızı söylemiştim,ama sanırım o kadar yorulmuşum ki kendime anca bugün biras biras gelebildim yazmak için:)şimdi şöyle bi anlatacak olursam,almanyadaki görümcemler yarın dönüyorlar,bu nedenle burdaki görümcemler kaynımlar biz iftara almak istedik,oda herkese gelecek kadar vakti olmadığını,ama herkes bi çeşit yemeğini yapsın,annemlerde beraber olalım iftarda diye bi teklif yapmıştı,herkes bu öneriye olumlu bakınca,yemek menüsü paylaşıldı efendim:)
kayınvalidem çorba ve kızılcık hoşafı yaptı,ayşe ablam:fırında patates köfte ve peynirli börek,emine ablam:taze fasulye yemeği,eltim:pilav ve salatayı,ve bende şekerpare tatlısı,yoğurtlu kırmızı biber salatası bide tarifi sır beyaz çikolata soslu kek yaptım:)(akıl edip resim çekmemişim ve bir dilim bile kalmadı maalesef daha sonra çekmeye:)bu keki bi ara sizlerle paylaşırım,kolay ve süper olduğuna çok seviyorum bu tarifi:)herneyse efendim çocuklar dahil yaklaşık 25 kişilik beraber yapılan iftardan alnımızın akıyla çıkmış bulunmaktayız,ama gece 2:30 gibi yatınca ertesi günün sahuruna 4:20 de uyanabildik:)bu arada davulcu sesini bu sene hiç duyamadım geçmiyomu artık yoksa problem bendemi bilemedim:P
dün akşamda saat 6 gibi işten çıktıktan sonra annemi aradım dedim bu akşam evdemisiniz,geliyoz size iftara,ekstra bişey yapma çorba olsa yeter:)
bu akşam eve gidip bamya yemeğini pişirmem gerek,evdeyiz iftara,ama yarında davetliyiz efendim:)bu iftarlar güselde iftarda istediğini yiyememek çok acı oluyo yawf:Pnedeni ni diyetimle ilgili bikaç bişeyle birlikte haftasonu doktor kontrolünden sonra ayrı bi yazıda yazarım,şimdilik eywallah...(bu arada resim netten alıntı,ben akşamki curcunanın güselliğinden akıl edemedim bizim masayı resimlemeyi:)

2 yorum:

tugbatugba dedi ki...

mönü süper. evet şu kek tarifini bir alalım :)
sizde biizm gbi geziyonuz dimekki ben de bayagıdır bugun eve gidip birşeyler yapacağım...

nevbahar01 dedi ki...

valla ben resme hasta oldum şeker. offf diyorum:)))