Çarşamba, Ağustos 12, 2009

bu mevsimde çok güsel olursun mavilerin içinde:)

yaklaşık bir haftadır ortalarda gözükmüyorum,merak edip soranlara da,sormasada merak edenlerede eywallah,aslında değişen yada farklılaşan bişey yaşadığım söylenemez yazmadığım günlerde,sadece canımı sıkan şeyleri göz önüne döktükçe daha da yaralandığımı farkettim,ve bu farkedilişle döndüm içime,bastırdıkça bastırdım yüzleşmek istemediğim,arıza oluşturan şeyleri,sır küpü olsa çatlardı evet haklısınız:) bende farklı davranamadım zaten,bu formülünde uzun süreli işe yaramadığını yaşayarak öğrenmiş oldum,gittim döktüm içimi aynadaki kendi silüetime,birasda o taşısın arızaları diyerek,bakalım o daha dayanıklımı çıkacak benden:)
şimdi iyimiyim diye baktığımda kendime,fırtınada rüzgarın acımadan defalarca bir o yana bir buyana tokatladığı geminin,fırtına dinipte hala su üzerinde durmaya çalışan o hali gibiyim,çevirdim içimi dışıma,kimse kalmadı,ısrarla yüreğimin duvarlarına tutunup düşmemek için çabalayan bir ikisini saymazsak:)
evet geç kalınmış yada yarım bırakılmış şeylerle yüzleşmeyi denedim son günlerde,ama yine başaramadım,sanırım daha hazır değilim(kendimi kandırıyorum hiçbir zamanda hazır olamıycam sanırım,ancak ödünç aldığı cesur elbiseleri giyen biride asla hazır olmayacak bu yüzleşmeye,biliyorum).
zamanın birinde bi söz demişti büyük biri,beklenti içine girme asla hayatında hiçkimseye,eğer yaparsa şaşırarak sevin,yapmazsada zaten o kişiden bişey beklemediğin için zaten senin için önemsiz olur,haklı sanırım,artık bu anlamsız yükü taşımanın ağırlığından şikayet etmektense,ve yükün sahibininde yüke sahip çıkmayacağını biliyorsam,neden ben taşıyimki tek başıma,,
(sanırım çok fazla içime dönmüşüm,çok karmaşık cümleler kurup sizide bu karmaşıklığımla muhatap ettim,afedersiniz,,

1 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Zeynebcim icim aciyarak okudum...
Sorunun ney bilmiyorum ama umarim kisa süre sonra kendini toparlamis ve mutlu sekilde yazilar yazarsin. Sende biraz benim gibisin, herseyi pat diye paylasamiyorsun üstü kapali konusuyorsun cogunlukla..
Insan böyle zamanlarda kendini cok iyi anlayan bir dost ariyor yaninda degil mi?..
Benim mektubum gelmis miydi sana ben tatildeyken? Ben 17 Haziran'Da yollamisim baktimda.
Sevgiler