Pazartesi, Temmuz 27, 2009

sinir boşalması yaşadım ve geçti şimdi.

cumartesi o kadar doluydumki eve gidip yalnız kalmayı bekleyemedim,işyerindeki odamda ağladım,gören gördü,sordu ama hiç anlatacak halim yoktu ki anlatmazdımda zaten,önemli diyil bi arkadaşla konuştum duygulandım dedim,sonra iş çıkışı eşim geldi beni almaya(ama arabamız görümcemlerde olduğundan)yürüyerek eve doğru ilerlerken kalan üzüntümüde eşimin yanında yolda ağlayarak çıkardım,ve sinirden düşüncelerimde benim canımı acıtan herşeyi söyledim,şükürki o daha sakindi bana rağmen,alttan aldı,teşekkür ederim,sonra beni alışverişe götürdü,beraber vakit geçirdik biras,ve çok iyi geldi bu bana,çünkü benim problemim aynı şeyleri hep aynı yaşayıp eşimle sosyal anlamda uzun zamandır beraber vakit geçiremememin birikmişliğiydi,şimdi iyiyim şükür,hepsi bu şimdilik,,

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

canım bazen patlama noktaları oluyor. sevindim şimdi iyi olmana. inş. daha da çok vakit geçireceğiniz günler yaşarsınız istediğin gibi. öpüldün...