Salı, Temmuz 07, 2009

Güney kore dizisi;coffee prince

filmin konusunu baştan sona yazacak değilim,sadece tuğba arkadaşın sitesindeki tanıtımdan yola çıkarak kore dizilerine olan düşkünlüğümünde katkısıyla dizinin 17 bölümünü 2 günde bitirdim diyebilirim:)evet romantik komedi türüne bayılıyorum filimlerde,ve kore dizilerinde bunu çok iyi bulabiliyorum,
Gong Yoo ve Yoon Eun Hye başrollerinde ama ben izlediğim diğer bir filmindende beğendiğim Lee Sean-Gyung favorimdi:)bu arada 02.02.1975 doğumlu,Rabbim ne güsel yaratmış yauw,gülüşü bile başka bişey(öhöm öhöm,neyse okuyanlar arasında yanlış anlayan felan olmasın,oyuncu olarak beğeniyorum felan yani:P
sevgili tuğbacım,canım tavsiyelerine uyraktan izledim diziyi,ve bende beğendim,teşekkürler ediyorum,
(bu aralar üzerime yapışmış bi romantizm var sanki,birasda hayallerde takılıyorum denilebilir,(aç tavuk kendini darı ambarında görür derlerya,teşbihte hata olmaz siz anlayın gerisini,yani habire tatilde uzaklarda buluyorum kendimi,ve şööle bi şokla kendime geldiğimdeyse nemli yapış yapış bi istanbul gününde,güneşi bile göremediğim işyerimdeki odamda buluyorum kendimi,neyse filmi anlatırken kendime nerden geçtim şimdi yaa,işte öyle vede böyle gibi,felan feşmekan,bla bla bla...

Hiç yorum yok: