Cuma, Temmuz 17, 2009

E.İ.H.L. pilav gününden.

(gecikmiş bir yazı oldu biras ama)beş temmuz pazar günü okuduğum lise olan eyüp imam hatip lisesinin geleneksel her yıl düzenlediği pilav gününe katıldık arkadaşlarla bu sene,tabi ben pervinle katıldım,ama diğer arkadaşlar bekar oldukları için pervini biras fazlaca sevince,oda hakkını vererek şımarmanın doruğunda bunalttı beni,yaptıklarını çok ayrıntılı yazmıyim ama beni okulun koca bahçesinde peşinde koşturduğunu söyliyim sadece:)işte arkadaşlarla çekilmiş bi resmimizide eklemek istedim(gerçi iki arkadaş daha vardı bizimle ama onların resimlerini çeken diğer arkadaş göndermedi daha resimleri bana)bide bizim ortaokula başlamamızdan lise dörtten mezun olana dek okul müdürlüğümüzü yapan mehmet tonus hocamız vardı,aynı zamanda fıkıh derslerinede girerdi,onuda görünce okulun bahçesinde 10 yıl aradan sonra(lise biteli on yıl olmuş bu arada nezaman olduysa)konuştuk biras,ve pervini görünce torunlarda gelmiş maaşallah diyip sevdi onu,bende resmini eklemek istedim hocamın(çok değer verdiğim saygı duyduğum biridir kendisi,kaç yıl geçerse geçsin böyle düşünmüşümdür,Allah hayırlı uzun ömürler nasip etsin mehmet hocamızada,işte böyle geçen bir günün resimlerinden iki tane ekledim:)
tabi konuşmalar,kuran ziyafeti ve aykut kuşkayada vardı ve finalde etli pilav ayran,ama biz pervinle hiçbirini göremedik,erken ayrıldığımıza,
minübüslere yürürken kucağıma aldım onu birasda kızdığımı belli eden bir suratla,"sana çok kızdım evde beni üzmeyeceğini söylemiştin ama beni çok üzdün,bunalttın,senin beni üzdüğünü akşam babanada söyliyeceğim "dedim,bu kafayı omzuma koydu,sus pus ölece durdu,bi zaman sonra,anneçi öcür dileyim,bidaa yapmiycam,babama şöölicenmi beni,demesiyle benim içimdeki sinir eridi bitti gitti:)iyiki varsın ayçiçeğim,maaşallah,akıllı kızım benim,seviyorum seni her daim...

1 yorum:

tugbatugba dedi ki...

pilavlar yenememiş ama keyifler sürülmüş.. ya ben bu yıl gidiemedim okulumun pilav gününe... bu arada bende zeytinburnu ihl mezunuyum benim de 8-9 yıl oldu mezuniyetim ne çabuk geçti ki!..