Cuma, Temmuz 17, 2009

arkadaşım nevbahar mimledi beni:)

"hangi kitapı okuyan erkekle/kadınla tanışmak isterim"mim şeysi böyleydi sanırım:)
aslında itiraf etmem gerekirse kitap okuyan yada kitap taşıyan biri dikkatimi çeker çoğu zaman,yani eşimede kitap alırken aşık olmuştum(yani ne iyi biri kitaba para veren erkek ince fikirli,düşünceli ve kültürlü gelmiştir bana,işte tamda bunları geçiriyordum aklımdan eşim önümde durmuş kitap alırken,dört sene önce:)
işte önce kitabın o kişide oluşu bi yakınlık verir bana,sonra elindeki kitabı kaplamış ne kitabı okuduğu belli olmayan kişileride bi dikkat ederim,hatta o kişi okurken ben tepesinde dikiliyorsam(metroda yada otobüste)birascık çaktırmadan bende okurumki ne kitabı olduğunu çözebiliyim:) aramızda kalsın gazete okuyanların gazetelerinide okurdum (bekarken ama canım,şimdi uzun zaman oldu toplu taşıma arçalarına binmeyeli:)
okunan kitabın konusu kısmına değinecek olursamda,tarihi gerçekleri anlatan kitaplar benim dikkatimi çekmiştir,her zaman,birde evliliğin güselleştirilmesi adına kitap okuyan erkekte dikkatimi çeker aslında,ve çocuk yetiştirmeyle ilgili okunan kitaplar,işte böyle,
aklıma gelmişken yazmak istediğim birşey daha var,bu mimle ilgili olmasada;
böyle kalabalık biyerlerde bekliyosam,insanların yüzlerine,giyimlerine,hareketlerine,fiziksel yapılarına,ellerinde taşıdıkları objeye(kitap,dosya,dergi,gazete...)göre onlar hakkında tahiminler yapmaya bayılırım içimden:)mesela bu adam sanırım bir bankacı ama mesleğini sevmiyo bence,evli,eşini seviyo ama şimdi eve gitmek istemiyo biras yalnız kalmak istiyo gibi:)masuscuktan roman yazıyorumdur belki bende içimde insanlarla ilgili,ama ben mutlu oluyorum,tıpkı camın önüne oturup yoldan geçen arabaları saymak gibi bişey(eskiden bunuda yapardım:)
herneyse fazla dağıtmadan meseleyi,sevgiler herkeslere...

1 yorum:

tugbatugba dedi ki...

bende çok dikkat ederim.. hatta bakarım güncel kitap mı okuyor yoksa eskilerden birşey mi.. ona göre hımmmm diye başlarım düşünmeye :)) iiy hafta sonları canım...