Çarşamba, Haziran 17, 2009

ikinci hamilelikle ilgili hayaller.

eskiden beri istikrarlı bir şekilde hayal ettiğim bir meselede bu ikiz bebek konusudur.bi ikiz erkek bebeklerim olsun birde kızım olsun istemişimdir hep.Allah izin verirse ikinci hamileliğimi seneye düşündüğümden eşimle bu yönle diyologlarımız oluyor ara sıra,(bu arada eşim 4 çocuk düşünüyor)dün mesela konuşma bu yönde olunca ben dedimki inş.ikinci hamileliğim ikiz olur ve bu hamilelik olayını da neticelendiririz hayırlısıyla,yani ikinci hamilelikte üç çocuk hayalimi vede ikiz bebek hayalimi gerçekleştirmiş oluruz nasipse dedim,eşimde ne dese beğenirsin? ikinci bebekte sade bi erkek olur inş. üçüncü hamileliğindede ikiz olur bi erkek bi kız,dolayısıylada dört çocuğumuz olurmuş hayırlısıyla:)oh oh maaşallah,çok kolay sanıyorsun hamileliği sende deyince,bide zeytinyağı gibi üste çıkıp demesinmi,sizde çok düşünüp stres yapıyosunuz kendinize bu doğumu,akışına bırak düşünme,bak sağlık bakanı recep akdağın bile 7 tane çocuğu var,adam bide okumuş adam,çok çocuk berekettir,düşünme sen hayırlısını iste,diyip kestirip attı:)
açıkçası doğum olayından tırstığıma sanırım,içimden dua ettim;Allahım eğer hakkımızda 4 çocuk hayırlıysa,sen sağlıklı sıhhatli vede hayırlı birer evlat olacak şekilde üçüz ver bana dedim,iyimi:x,gözlerini açıp yuh be dediğini duyar gibiyim ama,bakmasından
korkmuyorum inanki,birbirine benzemeyen iki sağlıklı ve hayırlı oğlum olsun istiyorum ben sadece,ama kızımada bir kız kardeş lazım aslında içten içe bunuda itiraf ediyorum kendime,ama asla eşime demiyorum bunu tabi:)kafam karışık ama herşey olacağına varıyor sonuçta,ben herşeyin hayırlısını diliyorum bu konuda da yine Rabbim beni ve hayallerimi benden iyi biliyor,ve verende o olduğuna göre,imkansız diil hiçbişey bence,beşiz bile verse kabulüm:D
ay sustum tamam:P

1 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Insallah diledigince olur Zeynebcim ;)
Bende bir oglum olsa yeter diyorum yani 2 cocuk :)
Allah saglikli ve hayirli evlatlar nasip etsin ve öncelikle hic olmayanlara versin ;)