Cumartesi, Mayıs 30, 2009

köylü güzeli ;P


bu resimi ani bi kararla eklemiş bulundum arkamdaki güllerin hatırı tamamen :P
resimle hiç alakasız bişey daha geldi aklıma gecenin ikisinde şimdi bak:)balıkesir gönene yani bizim yörenin bi tatlısı vardır adı hoşmerim,peynirli rengi sarıya benzeyen sütlü bi tatlı,yiyenler bilir ben şahsen hastasıyımdır,ve dayanamayıp yedim bile accık, abartmadancana canım çatmayın hemen ööle kaşlarınızı:P keşke sizlerede ikram etme fırsatım olsaydı,neyse bigün biyerde yerseniz aklınıza ben geleyim emi:P bu tatlının dilden dile gelen hikayesi bile vardır,ama bu saatte hatırlayamıycam kusura bakmayasınız:P
bu tatlı meseleside nerden çıktı diyenlerede bi not:yarın diyetisyen randevum var,inş. bu hoşmerimler ve köy ekmeği kilo olarak eklenmemiştir diyim bi nevi iç huzursuzluk durumu yani birasda yüzleşme diyebiliriz:P neyse geçmiş olsun geçene,ileriye bakmak lazım dimi:D
öpüldünüz şeker insanlar,Allah'a emanet olun,tatlı rüyalar emi(şimdi yatcemya ben hani yarında bi güsel iş var ondan dedim yani:P

2 yorum:

Unknown dedi ki...

o kadarcık kaçamaktan bişicik olmaz zeynepçiğim sen üzülme :))

nevbaharı umreye göndermişsin haberim yok ben de şarköydeydim dün gece geldim :))

bu arada sen baya kilo vermişsin fotoya bakılırsa ve fotoda süper çıkmışsın ^-^

KelebekGibi dedi ki...

Iyiki eklemissin fotonu güzel yüzünü gördük, her halinle güzelsin arkadasim ;)