Cumartesi, Mayıs 30, 2009

gönen barajı pikniğimizden.

baraj manzarası tek kelimeyle süperdi,alabalık tesisleride varmış,canlı canlı tesislerde yetiştirilen alabalıklar,ama biz evde karnımızı bi güsel doyurup termosa sıcak su doldurup gittik,yani çay sefası yaptık manzara karşısında,birde yediğimiz meyvelerin çekirdeklerini belli aralıklarla ektik,kayınvalidem annem ve ben,hani belki birinden biri tutarda kiraz ağacı yada erik ağacı çıkar belki,yiyenlerde bi hayır dua ederler inş. demi:)




ilk kez bir kırlangıç yuvası gördüm ve hayran kaldım tek kelimeyle diyebilirim,o çamuru böylesi şahane şekilde oluşturup üstelik tavanda asılı halde yapabilmiş olmalarını görünce birde,Rabbimin diğer canlılara ihsan ettiği o içgüdüsel yetenekler geldi aklıma,şükrettim bolca bu güselliği bahşedene,resmini çektim ,pek belli olmasada yuvada yavrular var ve anne kırlangıç yuvasına telaşla uçmak istiyor bizi görünce birasda korkarak tabi,etkilendiğim duygusal bir olaydı benim için,paylaşmak istedim,her nekadar yeterince uygun kelimelerle ifade edemesemde:)

Hiç yorum yok: