Perşembe, Nisan 16, 2009

geçen hissiz günler ve hayallerime dair.

günlerdir bi garip duygu yoğunluğu içindeyim,elim varmıyor hiç bişeylere,canım istemiyor hiçbişeyi..biçok şeye karşı hissiz günler geçirmekteyim,blogum içinde bu böyle,kendime dair bişeyler yazmaya varmıyor ne elim nede kelimelerim,,arkadaşların bloglarını okuyorum arada,ama oralarada yorum bırakamıyorum,bi yorgunluk var sanki üzerimde,işyerine geliyorum,burdaki yoğunlukla geçen günün akşamı eve gidiyorum,evde bir koşturmaca,üstelik pervinde rahatsız bu aralar,öksürük ve grip vardı birde gözleri mikrop kapmış akıp duruyor,doktora götürdük dün,ilaçlar verdi,,
almanyadaki görümcemler geldiler bi 3 haftalığına,onlarında şu üst katlarındaki evi alma meselesi vardıya,onu hallettiler bu sefer nihayet,apar topar üst kata taşındılar,üst kattakilerde onların evine tabi,,
diyetisyenim bu hafta bir gün seç kendine dedi ve o gün diyet yapma herşeyi yiyebilirsin dedi,ama ben öylesi alıştımki bu yeme şekline,o gün ne yiycem bilmiyorum yani hiçbişey çekmiyor canım,ama o günü önümüzdeki pazar olarak belirledim(pervinimin doğum günü,belki bir dilim pasta yerim:P
içimde engel olamadığım bir dinlenme isteği var,yani şöyle bir termal otelde doğal kaynak sularının fokur fokur edip insanın iliklerini ısıttığı bir havuzun içinde olsam kıpırdamadan gözlerim kapalı ve sessizce(ne hayal ama:)
akşamları ve birazda sabahları yürüyorum işe gelip giderken,bu çok iyi geliyor ruh sağlığım açısından,insanları görmek,gözlemlemek,çocuk parkının bıcır bıcır çocuklarla dolup taşan sesleri,iyi geliyor içimde biyerlerde sıkışıp kalan yanlarıma,
bu aralar çok fazla hamile olmayı istiyorum,ama kendime söz verdim fazla kilolarımdan kurtulmadan asla istemiyorum,hayırlısı en başta inş. ama çok öyle uzun yıllar arada vermek istemiyorum açıkçası,hatta ikinci hamileliğimin ikiz olması için dua ediyorum içimden aramızda kalsın:D sizde dua edermisiniz benim için,çok istiyorum gerçektende,,
şimdilik bu kadar sevgili günlüğüm ünzile hanım,kal bakalım sağlıcakla,,

3 yorum:

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

pervinciğim geçmiş olsun allah şifa versin inşallahhh.. canım aynı duyguları paylaşıyoruz biliyormusun bende kaç gündür yazıyorum yazıyorum taslak olarak kalıyor gerisi yokk içime sinmiyor d esemmm... şu ikiz çocuklar için dua ediyorum Allah gönlüne göre versin sevgiler canımm..

haccecan dedi ki...

Senin için hayırlısıysa, ikiz bebek duan inşallah kabul olur.. ben hala koca bulamadım yaa, siz ikinci, üçüncüyü doğurmaktan bahsediyorsunuz...

İstemiyorsan yapma arkadaşım, isteksiz yazdıklarından keyif almazsın zaten... Herşeyi oluruna bırak..
Sevgiler..

KelebekGibi dedi ki...

Canim gecici bir durumdur insallah birkac gün icinde enerjini toplarsin yine :)
Yaa bendede bir hamile olma istegi var ama bende okula basladim, sus diyorum kendime icimden :D
Ama olsada hic üzülmem sanki okul yarim kalir diye, niye bilmiyorum öyle iste. Herseyin hayirlisi Allah'tan.
Yürüyüs banada cok iyi geliyor, insanlari gözlemlemek hosuma gidiyor benimde :)
Pervin'e cok gecmis olsun. Cocuklar bebekken daha kolaymis bakmasi diyorum hep, cok cabuk hastalaniyorlar büyüdükce sanki kizimda öyle oldu, kücükken senede iki kez belki hastaydi, 1 yildir iki haftada bir hasta desem dogrudur. Allah 'im onlari korusun hastaliktan kötülükten.
Sevgilerimle.