Perşembe, Nisan 30, 2009

bizden haberler.

halsiz ve bi okadar yorgunum,ama durup kendimi dinliycek bile halim yok inanın,3 gün önce pervinin yanaklarında sivri sinek ısırmış gibi kırmızı bir iki leke belirdi,gece olana dek çoğalıp boynuna el bileklerine doğru yayıldılar,ertesi gün kaynım ve görümcemler doktora götürdüler ve doktor yüzündeki üç beş beneğe bakarak tahlil felanda yapmadan alerji gibi gözüküyor bu demiş,polen veya çilek alerjisi olabilir demiş,vermiş üç şişe şurup gelmişler.o benekler bütün vücuduna yayıldı ve birleşik kırmızı lekeler halini aldılar dünde,açıkçası ben kızıl yada kızamıkçık olduğundan şüphe ediyorum,çilek alerjisi bile olsa en son çileği geçen cumartesi yemiş,5 gündür geçmezmi alerji,birde elleri ve ayaklarıda biras şişti,bu kızarıklıklarla beraber,bu sabah biras kırmızılıklar pembeye dönmüş gibi geldi,inş. geçer canım kızım iyileşir,ilaçlarını içme vakti geldi dediğimde sevincini görseniz,heyecanla gözlerini kocaman açıyor ve yuppii diyor bana küçük sıpam,seviyor şuruplarını,
bikaç gecedir yine geç saatte yatmalar yüzünden uykulu bi halim var üstelik,almanyadan tatile gelen görümcemlerin evini de taşıdık temizliğini yapmak epey uğraştırdı diyebilirim,ama şükür o da bitti,yarın öğlen dönüyorlar almanyaya zaten,artık yaza gelemezler sanırım ramazan bayramı tatiline anca gelirler,ama kısmet yinede tabi,belki değişik bir sürprizle biz gideriz dermişim:P
(tatil hayallerimi uluslararası boyutlara taşıdım artık görüyorsunuz ne kadar acil ihtiyacım var dinlenmeye:)
kilo verme işimde yavaş ama istikrarlı bir şekilde ilerliyor kısacık not düşmek istedim,en son yazımdan beri üç kilo daha verdim inş.yani toplamda tam 14 kilo oldu.
okadar koşturur gibi yaşıyorumki günlerimi yazacak çok şey var ama hepsi unutuluyor bilgisayarın başına oturunca malumunuz,birde küçük ayrıntılar bulmaya çalışıyorum mutlu olmak adına,mesela,eşim çiçeklerle uğraşmayı çok sever,dün ona 4 saksı çiçek aldım,bir saksıda pervine aldım,çok sevindiler,bağlantılı olarak bende mutlu oldum bu durumda:) ben çiçekleri uzaktan seviyorum sanırım,parktaki sallanan bebelere bakıyorum birde akşamları eve yürürken geçtiğim parkta,o kadar güselki ve öyle rahatlatıyorki beni alıyor tüm yorgunluğumu inanın,koşuşmaları kavgaları ağlamaları,,tavsiye ederim güneşli bir günde çıkın parka bir bankta sessizce oturup çocukları seyredin,bitmeye başlayan enerjiniz,kendini şarj ediyor sanki onların o halleri sizede bulaşıyor:) neyse,şimdilik bukadar canlarım,a.e.oln..

2 yorum:

çileklisüt dedi ki...

evet ya çocukların bıcır bıcır o konuşmaları koşuşturup kikir kikir fingirdemeleri bana da çok iyi gelir hep :) 14 kilo çok iyi canım ağır gitsin daha iyi inşallah istediğin kiloya ulaşırsın, sevgileirmle..

nevbahar01 dedi ki...

valla millet bana hayret ediyor ne çok geziyorum ne kadar dolu yaşıyorum diye ki ben çamaşırımı yemeğimi ev temizliğimi kendim yapmıyorum. siz bunca işi eşi, çocuğu bir arada yürütüyorsunuz ya asıl hayret edilmesi gereken bence çalışan anneler. bir mucizeyi başarıyorsunuz bence. pervin in hala ızartıkları geçmediyse bir başka doktora götür zeynepciğim. doktoru gözüm tutmadı:)