Pazartesi, Mart 30, 2009

yerel seçimler 2009

bir seçimi daha hayırlısıyla geride bıraktık 29 mart pazar günü,sonuçlar benim için sürprizdi diyemem,hatta beklediğim bir neticeydi,ki aslında herkesin başını ellerinin arasına alıp düşünmesi adına bir sonuç gibi geldi bana,bir yorum sahibi şöyle yazmıştı haber sitesine
"UYARI
Bu seçimlerin en açık sonucu bence;

Başbakanın "yaptığım her şey, söylediğim her söz doğrudur" anlayışı ile üslubuna eleştiri,

Muhalefete, "bu kadar kriz ortamında bile sizde hala bir ışık göremiyorum ve size güvenmiyorum" cevabıdır.

Yani bu seçimin kaybedeni var kazananı YOK'tur..."

sanırım fazlada bişey demeye gerek yok,hepimize ve ülkemize hayırlı olsun bu seçimlerde..

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

ben de senin gibi düşünüyorum bu seçim şerdeki hayrı göstersin politikacılara. hiç bir şey baki değil. halk da salak değil. şımarırsan desteğini çekmesini de bilir. iyi oldu iyi silkelenmeleri için bir fırsat. böyle giderlerse alaşağı olurlar ki ben toparlanmayı tercih edeceklerini ümid ediyorum. sevgiyle...