Pazartesi, Mart 23, 2009

kendimce birikenler.

..bu blog sayfamı açtığım ilk zamanlarda sadece kendim okuyabiliyordum ,eski yazılarıma biras göz attımda şimdi,sanki paylaşıma açtıkça daha zor kendimi ifade eder olmuşum,yada acaba yanlış bi ifade varmı,yada (görümcem ve eşimde okuduğu için)beni yanlış anlarlarmı gibi farkında olmadan bir gerginlik içine girmişim,belki karakter olarak kendimi ve hissettiklerimi kolay kelimelere dökebilen biri olamayışımında etkisi vardır kimbilir,şimdi bunu farkedince birden,şaşırdım biras diyebilirim,,
..bikaç gündür,boğazım iltihaplanmış, ağrıyor ve kronik bi öksürük yapıştı üstüne birde,grip belirtileri ve halsizlikte var,hal böyle olunca kendimi kaldırasım gelmiyor uzandığım yerden,dün de haddinden fazla yoruldum,ve bugün pazartesi işyerindeyim,dayak yemiş gibiyim,her tarafım kırık dökük,Allah şifa versin herkeslere,banada,,
..haftasonu uzunca bir süredir durumuna üzüldüğüm bir akramla ilgili dahada üzücü gelişmelerin haberini öğrendim,belki buda bikez daha sıkıştırdı yüreğimi,meseleyi kısaca izah etmem gerekirse,eşinin banka kredisi çekip ödeyemeyişinin üzerine,borç batağının içindeler,üstelik birçok kişinin yardımlarıda faiz olup gitti,şimdi zaten kira olan evini boşaltıyor,teyzemin kızı bir kızınıda alıp adapazarına teyzemin evine gidecek,kocası ise şimdilik işsiz,ortadoğuya çalışmaya gidecem felan diyomuş,bir yuva daha darmadağın oluyor banka kredisi sebebine(Rabbim bizleri ve tüm herkesleri korusun tüm kötülüklerden ve banka kredilerinden:(
..eltimin ailesinin parasal problemleri için kaynıma yükleniyorlarmış sanırım,sen para ver bize gibisine,onada ayrıca üzüldüm,kayınvalidem sakın kredi felan çekme demiş,çekerse oda toplayamaz kendini bunu bilir bunu söylerim,üstelik yapılan haksızlığada kızdım doğrusu,eltimler on kardeşler,eğer bi sıkıntı varsa herkes elini taşın altına koymalı,ve bikez daha düşünmeli,sadece bir kişiye yüklenmenin ve onu maddi manevi üzmenin hiç gereği olmasa gerek,neyse meseleyi burda daha uzun uzadıya yazacak diilim ama bu üzüldüğüm konuyuda yazmak istedim kabacada olsa,
..kızım pervin artık sağını solunu ayırt edebiliyor,bunuda tarihe not düşmek isterim,bide istemediği bişey dendiğinde omuz çekerek manane demesi var tatlı cadımın görülmeye değer,maaşallah:)
..son bir not; dün akşam üzeri kardeşlerimle mağazaların olduğu caddede yürüdük biras,yolda biri omzuma dokundu,adımı ve soyadımı söyleyerek sen "o"kişisin dimi dedi,ben şaşırarak birasda simasını hatırlayarak evet dedim,meğer hatun kişi benim ortaokul arkadaşımdı,eşi ve iki yaşlarındaki çocuğu yanındaydı,ikinci bebeğine hamileymiş birde,zaman ne çok değiştiriyor insanları ve ne çabuk geçiyor ömürler bikez daha anladım...

Hiç yorum yok: