Salı, Mart 24, 2009

bir şurup şişesi yetti bir dünya mutluluğuma.

sevildiğini iliklerine kadar hissetmek,
tarifsiz haz yağmurları altında sırılsıklam olana dek ıslanmak gibi bişey,
sana bu anlatılmaz yaşanır vakayı anlatma çabasına giremeyeceğim hiç,
sevgili ben,kusura bakma,
ama mutluluğuma ortak olasın diyede demeden geçemeyeceğim,
bu sabah her bir hücreme kadar hissettim sevildiğimi,
masanın üstünde duran şurup şişesine bakarken...
(z.melike)
..
son günlerde o kadar çok öksürüyorumki,kronik alerjik gibi bişey sanırım yani hiç bitmiycekmiş gibi,,dün gece uyurkende böyle öksürünce,eşim dayanamamış kalkmış sessizce yanımdan ve gece 3,5 ta nöbetçi eczane bulmuş ve biten ilacımı almış gelmiş,o kadar duygulandımki,yani bana milyon kere seni seviyorum dese bu kadar derinden hissedebilirmiydim,yada bu kadar tarifsiz mutlu edermiydi beni bilmiyorum,canım eşim,derdimle dertlenenim,Allah senden razı olsun iki dünyadada,
seni seviyorum,,

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

ay çok duygusal çok hoş bir anı. bunu hep hatırla şeker, hiç unutma. bu çok büyük bir şey. Allah muhabbetinizi arttırsın bir ömür boyu. nazarlardan korusun. amin...