Cuma, Şubat 06, 2009

bir kaçamak molası yazı

hadi beni öldür beni unut,hadi beni göm yalnızlığa,hadi bana hapsi yalan de,beni bırakma,,
bilgisayarda bu şarkıyı açtım şimdi,uzun zamandır müzik adına bişey dinleme fırsatı bulamıyorum,ama neden bişeyler dinleyeyim deyince şimdi bu şarkıyı getirdim aklıma açıkçası onunla ilgilide bi fikrim yok,haftalardır işyeri ve banka arasında mekik dokuyorum,aslında şu maaşların banka yoluyla alınması mecburiyeti sebebine arada ben telef oldum resmen,25 kişiden evrakları toplamak,bankaya ulaştırmak,sonra bankanın haydaa bi tane daha verdiği formlar,tabi patronlara ve çalışanlara anlatıpta onların defalarca bana sordukları aynı sorularla cebelleşmemi saymıyorum,tam bankadan arındım yoluna girecek gibi herşey derken,patron aylık sisteme geçmeme kararı aldı gayriresmi olarak tabi(ücretleri bize haftalık veriyorda)o yüzden resmi hesaba para transfer ettirmedi kartlar gelene kadar,kartlar gelince biz hesaplara yatırıp çekecez,düzen aynı devam edecek,birde resmi hesap açtırırken ödeme talimatını ayın 5 ine verdiği için bankadaki bayan aradı üstüne fırçaları yiyen yine ben,hayatımda en nefret ettiğim olay bankalarla muhatap olmak heralde,az önce postacı geldi,çalışan 25 işçi var ama 38 zarf bıraktı postacı,bide baktım bende dahil bazı kişilere kredi kartınızıda alın şubemizden felan yazıyo ikinci zarflarda,ateş başıma çıktı,yanaklarım kıpkırmızı geçmedi hala,kredi kartlarından nefret ediyorum,insanın parasının hesabını bereketini kaçırıyo bence,yani ihtiyacın olmayanıda aldırıyo sana,o yüzden şubeye gidince yarın kartı almadan iptal ettirmek istiyorum,
akşamlarıda ehliyet kursu hala devam ediyor,kızıma hiç vakit ayıramıyorum çok üzüyo bu beni:(onu arabasına bindirip beraberce parka gitmeyi özledim(en son ne zaman gittiğimizi hatırlamıyorum bile maalesef), cumartesi eve gir pazartesi sabahı yine koşturmaca,,500 tl aylık gelirim olsa keşke,300 tl si ile sigortamı öderdim,200 tl de yeterdi bana ve kızıma:) sanırım yine stresli cümleler kuruyor'a benziyorum,sussam iyi olacak,iyi tarafından bakmalıyım hayatıma ve şükretmeliyim,bu işsizlikte şükürki başta sağlıklıyım ve çalışabiliyorum,neyse işte,haftasonlarımda son zamanlarda akrabaları kahvaltılara davet ederek geçti,yani özetle şu 1 aydır hayatımın nasıl geçtiğini ben bile bilmiyorum o kadar hızlıki,
ve son bişey diyetisyen kontrolüm vardı 31 ocakta,2 haftada 2 kilo 900 gram vermişim:)maaşallah,maaşallah,kendime,
yılmadan devam edebilmem ümidiyle:P

4 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Kredi karti konusunda seninle hemfikirim kesinlikle cok harcatiyor insana!
Yogunlukta insan nasil vakit geciyor anlamiyor gercekten, en cok etkilenende cocuklar oluyor az vakit gecirince ailesiyle hatta bazen hircin bile olabiliyorlar ben öyle hissettim kizimda.
Allah kolayliklar versin Zeynebcim.
Ehliyet bitince vaktin daha cok olur.
Birde diyetin konusunda tebrik ediyorum bu sekil istedigin kiloya ulasirsin eminim :)
Mektup konusunda yazmiyorsun bana, birsey mi oldu ters? Ya da kirildigin?

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

slm zeynepçim uzun zamandır sen pervinden bahsetmeyince anladımben işler çok yoğun ve küçük fıstıkla vakit geçiremiyorsun sanırım mutemetlik yapıyorsun zor zanaat biliyorum. Diyete uyman çok güzell. ben bunu yapamıyorum sanırımm azmin devam eder inş. sevgiler canımm öpüyorum pervini ve seni

nevbahar01 dedi ki...

merhaba şeker ben geldim:)
maşallah veryosun kiloları ne hoş.
darısı başıma.
işe iyi yanından bak sonunda incecik ve ehliyetli bir bayan olacaksın. bu banka olayı da hallolur rayına oturur merak etme.
öpüldün kocuman...

haccecan dedi ki...

Allah yardımcın olsun Zeynepçiğim... Geçim çok zor. Allah hepimizin yardımcısı olsun...
Bankaları bende hiç sevmiyorum. Maddiyatçı, kan emici hepsi..
Ama seni seviyorum.. Kendine iyi bak..